۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

ارسال بیش از ۲ هزار کاریکاتور و کارتون به جشنواره مقاومت

ارسال بیش از ۲ هزار کاریکاتور و کارتون به جشنواره مقاومت

مرحله نخست داوری بخش کارتون و کاریکاتور چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت انجام شد که داوران در این مرحله از میان ۲ هزار و ۳۵۴ اثر، ۸۱۰ اثر را انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نخست داوری بخش کارتون و کاریکاتور چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت با حضور حبیب الله صادقی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و  محمدرضا دوست محمدی انجام شد.

داوران در این مرحله از میان ۲ هزار و ۳۵۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه در این بخش، ۸۱۰ اثر را انتخاب کردند و داوری نهایی بخش کارتون و کاریکاتور روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه انجام خواهد شد.

هنرمندان جهان در بخش کارتون به موضوعات جنگ نرم، آل سعود، آل سعود و داعش، آل سعود و جنایت در یمن، آل سعود و روابط با رژیم صهیونیستی، آل سعود و وهابیت، انتفاضه سوم، استکبار ستیزی و تروریسم پرداخته‌اند و همچنین هنرمندان در بخش کاریکاتور نیز به محورهای ملک سلمان، اوباما، نتانیاهو، ابوبکر بغدادی پرداختند.

در این جشنواره هنرمندان کشورهایی از جمله برزیل، ایران، بلغارستان، کانادا، چین، کلمبیا، کوبا، مصر، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، لبنان، مکزیک، نیجریه، هلند، پرتغال، رومانی، روسیه، صربستان، سوریه، ترکیه، ازبکستان و اوکراین در این جشنواره شرکت دارند.

کد خبر 3783826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha