۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴

«تایمولوژی» به سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رفت

«تایمولوژی» به سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رفت

شیراز- فیلم کوتاه و تجربی «تایمولوژی» به سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

تهیه کننده فیلم کوتاه «تایمولوژی» در گفت و گو با خبرنگار مهر از حضور این فیلم کوتاه در بخش تجربی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد و گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم وحید مباشری، علی لاوری است که محصول شرکت گلبرگ فیلم می باشد.

علی زارع قنات نویی با بیان اینکه از میان ۲۷۸ فیلم ارسال شده برای شرکت در بخش تجربی مسابقه سینمای ایران، ۲۱ فیلم انتخاب شدند، عنوان کرد: بر اساس آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تندیس جشنواره و مبلغ ۶۰ میلیون ریال به بهترین کارگردانی بخش تجربی مسابقه سینمای ایران تعلق می‌گیرد.

وی درباره این فیلم گفت: این فیلم 4 دقیقه‌ای و یک کار تجربی است و این جشنواره پنجمین تجربه حضور آن در یک جشنواره بین المللی است.

تهیه کننده «تایمولوژی» ادامه داد: موضوع فیلم روایت انسان مدرنی است که درگیر زمان شده و وحید مباشری دیگر کارگردان اثر بازی در این فیلم را نیز به عهده دارد.

زارع قنات نویی، اضافه کرد: به دلیل تک بازیگر بودن این فیلم از جلوه‌های ویژه استفاده شده و تکرارهایی که در فیلم رخ داده با جلوه‌های ویژه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم در دو جشنواره داخلی فیلم کوتاه شیراز و جشنواره کل گراش شرکت داشته و علی زارع قنات نوی تهیه‌کننده و تدوین اثر و محمدعلی توتونچی موسیقی و صداگذاری فیلم را بر عهده داشته‌اند.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان به دبیری فرید فرخنده‌کیش برگزار می شود.

کد خبر 3790332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha