۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹

نماینده مردم اسفراین:

دانشگاه کارآفرین توسعه و پیشرفت را موجب می شود

دانشگاه کارآفرین توسعه و پیشرفت را موجب می شود

اسفراین- نماینده مردم شهرستان اسفراین بابیان اینکه دانشگاه کارآفرین توسعه و پیشرفت را به موجب می شود، گفت: به دنبال دانشگاه کارآفرین و با نگاه کارآفرینی به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی ظهر جمعه در جلسه تودیع و معارفه رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین که با حضور مشاور وزیر علوم برگزار شد اظهار کرد: به‌منظور کارآفرینی و توسعه و پیشرفت باید به دنبال رشته‌های دانشگاهی رفت که ظرفیت‌های آن در منطقه وجود داشته باشد.

قوامی با اشاره به تأسیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین تصریح کرد: این مجتمع در سال ۹۰ تأسیس شد.

وی افزود: برای مجتمع فولاد یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که توان تولید سوپر آلیاژ را دارد و در بین سه مجتمع تولید فولاد آلیاژی در کشور به لحاظ کیفیت و ماشین‌آلات پیشرفته‌تر است.

نماینده مردم اسفراین بیان داشت: پیش از تأسیس مجتمع آموزش عالی اسفراین، ابتدا زیرساخت‌های این دو مجتمع صنعتی ایجاد و سپس این مجتمع عالی تأسیس شد.

وی افزود: از ابتدای تأسیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین تاکنون این مجتمع توانسته در مقالات علمی رتبه دوازدهم را ازلحاظ تعداد مقالات کشوری کسب کند.

رئیس جدید مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین نیز در این مراسم گفت: توسعه رشته‌های مقطع کاردانی و کارشناسی، تغییر دانشکده به دانشگاه و تقویت آزمایشگاه‌ها و تمرکز در بخش کارآفرینی ازجمله اهداف مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین است.

مصطفی حیدری اظهار کرد: در حال حاضر دو هراز دانشجو در این مجتمع مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 3808369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha