۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در بسیج:

مشکل اصلی کشور رکود و بیکاری است

مشکل اصلی کشور رکود و بیکاری است

بناب-معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مشکل اصلی کشور رکود و بیکاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهران طهماسبی ظهر جمعه دراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بناب که به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج با عنوان«اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم» ترتیب یافته بود، در جمع مسئولان و قشرهای مختلف بسیجی با انتقاد از عدم توجه به بسیج و کسر اعتبارات بسیج اظهار کرد: به حوزه مقاومتی که بالغ بر ۲۰ پایگاه نیز تحت پوشش خود دارد در طول یک سال ۸ میلیون تومان اعتبار داده می شود و این در حالی است که همین بسیجی ها از جیب خودشان صدها میلیارد تومان برای توسعه و ترویج بسیج هزینه می کنند.

وی افزود: در قبال حذف اعتبارات بسیج برای فلان سازمان که در موضوعات بحرانی باید کار بکند، صدها میلیارد تومان بودجه اختصاص داده می شود که آن هم در جاهای دیگری هزینه می شود.

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به بخشی از اظهارات و مطالبه مقام معظم رهبری از بسیجیان در دیدار اخیر گفت: معظم له تأکید دارند که در سطوح بالا برای بسیج هیأت های اندیشه ورزی تشکیل و روی آن نیز کار شود.

سردار طهماسبی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر آمادگی خود برای برخورد با داعش که در کنار روسیه قرار خواهد گرفت؛ افزود: ترامپ بایستی برای برخورد با داعش و نحوه جنگ با آن ها باید از بسیجیان ما آموزش ببیند.

وی خطاب به ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا اظهار کرد: اگر چه شما فرد میلیاردی و گردن کلفتی هستید ولی بسیجیان ما اهل عمل هستند.

سردار طهماسبی با تأکید بر اینکه نگاه مسئولان ما به بسیج نگاه بسیجی باشد؛ گفت: بسیجی بن بست پذیر نیست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به لغو سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که با لغو سخنرانی یک فرد مانع بروز فتنه می شوند و این به مسئله اصلی کشور تبدیل می شود ولی این همه مردم از بیکاری و رکود در جامعه گله مند هستند ولی هیچ گوش شنوایی برای آن نیست و برخی گوش های خود را پنبه گرفته اند و در ضمن دروغ هم می گویند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: علیرغم وجود تحریم ها بسیج بدون داشتن هیچ اعتباری توانسته حدود ۵۰۰ هزار مرکز تولیدی را در سه سال اخیر در سراسر این کشور راه اندازی کند و بالای ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار شغل را در کشور ایجاد کند و مجلس، دولت و سایر دستگاه ها که امکانات و اعتبارات دست آن هاست نمی توانند این کار را انجام دهند، چون به مردم ایمان ندارند.

سردار طهماسبی تصریح کرد: هیچ آدم خودباخته ای نمی تواند در برابر هیولای ساختگی و کاغذی بایستد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مهمان نوازی مردم عراق از زائران اربعین حسینی یادآور شد: مردم عراق امسال واقعاً سنگ تمام گذاشتند و این در نتیجه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و خون پاک شهداست.

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج همچنین ضمن تقدیر و تشکر از روحیه تلاش و پشتکار مردم شهرستان بناب گفت: علیرغم اینکه کشور در اوج تحریم و رکود واقع شده و مشکلات را پشت سر می گذارد ولی مردم ولایت مدار بناب با پشت سر گذاشتن این مشکلات بطور خستگی ناپذیر برای رشد و بالندگی شهرستان تلاش می کنند و در تمام بخش ها مردم و مسئولان شهرستان بناب پای کار هستند.

سردار طهماسبی اظهار کرد: بنده به مسئولان پیشنهاد می کنم برنامه مستندی از ویژگی های استثنایی این شهرستان در تمام بخش ها تهیه و آن را به عنوان الگو به مردم سراسر کشور نشان دهند.

کد خبر 3833678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha