۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵

وزیر ارتباطات خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌های مخابراتی الشتر

سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌های مخابراتی الشتر

الشتر - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در حوزه زیر ساخت های مخابراتی شهرستان الشتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سخنانی با اشاره به سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی زیرساخت های مخابراتی در سلسله اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۱۲ میلیارد تومان صرف توسعه نسل ۳ اپراتورها و ۱۰ و نیم میلیارد دیگر تا پایان سال به این شهرستان اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته به استان لرستان نگاه ویژه ای داشته است که قابل مقایسه نیست افزود: در شهرستان سلسله پهنای باند نسبت به سه سال گذشته ۴ برابر شده و شبکه انتقال نیز به سه برابر افزایش پیدا کرده و هم اکنون نیز تعداد مشترکین اینترنت نسبت به سه سال گذشته ۲ و نیم برابر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تا پایان دولت یازدهم پهنای باند و شبکه انتقال سلسه دو برابر می شود اظهار داشت: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان را در بحث تامین زیرساخت های مخابراتی تقبل می کنیم و این اقدام در سه  مرحله انجام خواهد شد و هم اکنون نیز مقدمات آن فراهم شده و این وزارتخانه برای سلسله هیچ محدودیتی در تامین بودجه نخواهد داشت.

واعظی با انتقاد از سرمایه گذاری دکل های wll روستایی در گذشته در روستاهای کشور افزود: در یک مقطعی سرمایه گذاری زیادی در این زمینه انجام شده اما فرهنگ استفاده از آن برای مردم تبلیغ نشده و ما تلاش می کنیم این موضوع در سراسر کشور حل شود.

وی به توافق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با استانداری لرستان در خصوص پست بانک اشاره کرد و اظهار داشت : برای این کار در حال تهیه مکانیزم هستیم و در کل استان با همکاری و مشورت نسبت به ایجاد این دفاتر اقدام خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وحدت رویه را از بزرگترین ظرفیت های استان لرستان برشمرد و افزود: خوشبختانه این پتانسیل در استان وجود دارد و اگر بخواهیم به خوبی از آن استفاده کنیم و همکاری و همدلی مدیران استمرار داشته باشد تمامی مشکلات به خوبی حل می شود.

واعظی با اشاره به اینکه هر زمان مسائل سیاسی در کارهای اجرایی به وجود بیاید در راه خدمت رسانی کندی صورت می گیرد و کارها به خوبی انجام نمی گیرد ادامه داد: ایران اسلامی  یک رهبر و نظام و ملت دارد و نظر مقام معظم رهبری برای سران سه قوه جای بحث ندارد و کاملا روشن است و دولت نیز وظیفه دارد به تاسی از فرمایشات رهبری برای عزت و اقتدار نظام و خدمت رسانی به مردم ملت کار کند.

کد خبر 3845193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha