۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

جمهوری اسلامی ایران خاکریز نخست دفاع از اسلام و مسلمین است

جمهوری اسلامی ایران خاکریز نخست دفاع از اسلام و مسلمین است

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران خاکریز نخست دفاع از اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در همایش بشیر وحدت در جمع علمای اهل سنت اظهار کرد: ولادت پیامبر نقطه امید در زندگی بشریت بوده که خداوند این ظهور عظیم را در جهت رحمت خود مورد اجرا قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: ولادت پیامبر اکرم(ص) با زنجیره ای از اتفاقات و حرکات تکوینی همراه بود که یکی از آنها را می توان در هم کوبیده شدن نیروهای شیطانی و طاغوتی دانست.

وی با بیان اینکه عظمت اسلام با تولد پیامبر و ایجاد تغییرات خارق العاده در جهان، در دل مستکبران افتاد، افزود: ترس و وحشت مستکبران ادامه داشت تا روزی که اقتدار نصیب مسلمانان شد و این اقتدار مرهون زحمات پیامبر مهربانی است، همچنین امروز مستکبرین از برگشت اسلام به دوران طلایی خود و قرار گرفتن پیامبر در کانون تمام فعالیت های  مردم، ترس دارند.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: تاریخ نشان می دهد روزگاری که کانون زندگی مردم حول سیره پیامبر بود، امت اسلامی پیشرفت کرد اما آن موقع که محور زندگی مسلمانان بر مدار گذران زندگی روزمره قرار گرفت، امت اسلامی دچار مشکل شد و عزت آن از بین رفت.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه مستکبران عالم در تقابل با اسلام در حال عملیات هستند، گفت: ایران هراسی و تقابل با ایران برای مستکبران یک بهانه است و اصل هدف استکبار از بین بردن اسلام و مسلمانی است و امروز جمهوری اسلامی ایران خاکریز نخست دفاع از اسلام و مسلمین است.

وی افزود: حفاظت از انقلاب اسلامی، حفاظت از نظام پیامبر(ص) است زیرا همه قدرتهای جهان با هم متحد شده اند تا با شیوه های متفاوت جمهوری اسلامی ایران را به حاشیه ببرند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه همه کفر برای براندازی حق با یکدیگر متحد شده اند، خاطرنشان کرد: اگر در این وضعیت مسلمانان بخواهند بی تفاوت باشند یا سکوت کنند و در خانه بنشینند و فقط به فکر مسائل روزمره خودشان باشند قطعا از هر کافری ناپاک‌تر هستند زیرا مستکبران عالم فهمیده اند که اگر امت اسلام با یکدیگر متحد شوند نمی‌توانند آنها را کنترل کنند و برای همین با تمام توان برای ایجاد تفرقه در حال تلاش هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: دشمن با مکر و حیله در حال پر رنگ کردن نقاط افتراق بین مسلمانان است و تلاش می‌کند مسلمانان نسبت به مقدسات یک‌دیگر هتاکی کنند.

امام جمعه مشهد در رابطه با طرح دشمنان برای به مسلخ کشاندن اسلام، افزود: شیعه انگلیسی و وهابیت آمریکایی دو لبه تیغ برای نابودی اسلام هستند و بی‌تفاوتی به شناخت فتنه دشمن و حرکت نکردن در مسیر وحدت، بزرگترین خیانت به پیامبر اکرم(ص) است و تکلیف هر مسلمانی است که با عشق به پیامبر در مسیر تحقق سیره آن بزرگوار حرکت کند.

کد خبر 3850572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha