۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

حل مشکل گوجه‌کاران نیازمند ساماندهی تولید و ایجاد بازار مصرف است

حل مشکل گوجه‌کاران نیازمند ساماندهی تولید و ایجاد بازار مصرف است

بوشهر - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از طرح مشکلات کشاورزان در مجلس خبر داد و گفت: حل مشکل گوجه‌کاران نیازمند ساماندهی تولید و ایجاد بازار مصرف مطمئن است.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار با اشاره به بازدید خود از مزارع گوجه‌فرنگی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در تولید محصول گوجه فرنگی ظرفیت بسیار خوبی دارد.

وی افزود: نبود بازار مشکلاتی برای کشاورزان به وجود آورده است و ما باید به فکر ارائه راه‌حل اساسی برای عرصه تولید تولید و همچنین ایجاد یک بازار مطمئن مصرف باشیم که این امر زمان‌بر است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک نمایندگان استان در مجلس و دولت مشکلات قشر کشاورز را در جلسه هفته آینده در مجلس مطرح کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: باید راه حل خوب به کار ببریم که سازمان تعاونی روستایی چطور وارد عمل شود تا شرایط بازار بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، درپی مشکلات افت قیمت گوجه‌فرنگی در بازار، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان استان بوشهر از مزارع گوجه فرنگی بخش آبدان بازدید کردند.

هیئت مشترک مجلس شورای اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی از نزدیک با کشاورزان آبدانی دیدار و گفت‌وگو کردند تا گزارشی برای رفع معضل قیمت گوجه فرنگی به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهند.
 

کد خبر 3851698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha