۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴

فرمانده ناجا تاکید کرد:

ایران در حوزه دفاعی و پدافندی در منطقه حرف اول را می زند

ایران در حوزه دفاعی و پدافندی در منطقه حرف اول را می زند

فرمانده ناجا گفت: سیستم پدافندی، دریایی و زمینی ما در منطقه مثال زدنی است و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه حرف اول را می زند.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از سایت پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با مسئولان و مرزنشینان شهرستان درمیان و کارکنان یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی گزیک، خراسان جنوبی گفت: امروز به برکت وحدت میان برادران اهل سنت و تشیع در اقصی نقاط کشور به خصوص استان خراسان جنوبی و حضور مرزبانان و نیروهای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج، در این منطقه امنیت بالایی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه مثال زدنی است، به تحرکات و شرارت های زیادی که در اطراف کشور وجود دارد، اشاره کرد و افزود: با لطف و عنایت الهی، هدایت ها و نظارت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز حضور رزمندگان، امنیت با ثبات و پایداری را در کشور شاهد هستیم که باید این آمادگی در زمینه های دفاعی و امنیتی را حفظ کرده و با تمام قدرت از مرزهای خود دفاع کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: اجازه نمی دهیم، کسانی که تحت لوای گروه های تکفیری، اشرار و ضد انقلاب قصد تعرض به خاک ما را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: سیستم دفاعی ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته، از قدرت بیشتری برخوردار است و توان دفاعی و بازدارندگی ما در حد بالایی است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه در بخش موشکی توانمندی بسیار بالایی داریم، گفت: سیستم پدافندی، دریایی و زمینی ما در منطقه مثال زدنی است و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه حرف اول را می زند.

وی با بیان اینکه حضور مستشاران ایران در حوادث عراق و سوریه، باعث پیشرفت دفاعی این کشورها شده است، بیان کرد: گروه های تکفیری و سلفی این کشورها که به هیچ کس حتی کودکان رحم نمی کنند، تحت حمایت کشوری مانند آمریکا قرار دارند که ادعای مبارزه با تروریست را دارد اما این کشور به طور آشکارا از تروریسم حمایت می کند.

فرمانده ناجا در ادامه با بیان اینکه قدرت هرچه بیشتر باید امنیت را به ارمغان بیاورد، گفت: مرزهای ما به برکت مجاهدت ها و خون شهدا جزء امن ترین مناطق کشور محسوب می شوند.

وی ادامه داد: با تلاش مرزبانان غیور نیروی انتظامی به خصوص مرزبانان هنگ مرزی گزیگ، میزان جرایمی که در این مرز و شهرستان «درمیان» رخ می دهد از بسیاری از شهرها و مناطق کشور، کمتر است.

کد خبر 3865396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha