۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲

باحضور مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

سالن جدید سینما فرهنگ در کرمانشاه افتتاح شد

سالن جدید سینما فرهنگ در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- سالن جدید سینما فرهنگ کرمانشاه با عنوان سالن شمار ۳ با حضور مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سالن جدید سینما فرهنگ کرمانشاه امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین فرهنگی استان در محل این سینما واقع در کارمندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

غلامرضا پیربابایی، مدیرعامل مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این سالن سومین سالن سینما فرهنگ است که ۱۲۰ متر مربع مساحت دارد.

وی افزود: کار ساخت و تجهیز این سالن حدود ۴ ماه به طول انجامید و هم اکنون آماده بهره برداری است.

مدیرعامل مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ تصریح کرد: این سالن ۶۵ صندلی دارد و مجهز به تکنولوژی های روز سینما از جمله پرده دیجیتال و صدای دالبی است.

وی اعتبار هزینه شده برای این سینما را ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بخش عمده این هزینه ها برای تجهیز سالن صرف شده است.

پیربابایی تصریح کرد: بخشی از اعتبار مذکور از سوی موسسه سینما شهر و بخشی نیز از محل درآمد سینما تامین شده است.

۶۶ هزار کرمانشاهی امسال به تماشای فیلم نشسته اند

وی هم چنین از مدیرعامل سینما شهر به خاطر کمک و مساعدت در این پروژه تقدیر کرد و گفت: طی ۹ ماهه سپری شده از امسال استقبال مردم از سینما فوق‌العاده بود و به نوعی مردم با سینما آشتی کردند.

مدیرعامل مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ خاطرنشان کرد: اگر این رویه با روال مذکور پیش رود شاهد رونق سینماها در استان خواهیم بود و جزو سینماهای برتر کشور قرار می‌گیریم.

پیربابایی گفت: طی ۹ ماهه سپری شده از امسال ۶۶ هزار و ۹۹۰ نفر  برای دیدن فیلم به سینما فرهنگ مراجعه کرده اند که درآمدی حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای سینما به همراه داشته است.

کد خبر 3867415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha