۶ مهر ۱۳۸۵، ۱۹:۵۸

تكرار/ پيام مقام معظم رهبري به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران :

شهيدان نقاط مشعشع صفحه‌ درخشان عرصه دفاع هستند

شهيدان نقاط مشعشع صفحه‌ درخشان عرصه دفاع هستند

حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران دوران دفاع مقدس فرمودند : شهيدان نقاط مشعشع صفحه درخشان‌ عرصه دفاع هستند كه مانند ستاره راهنما، راه را به همه نشان مي‌دهند.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران دوران دفاع مقدس ضمن تاكيد بر اينكه فداكاري آنان در عرصه انقلاب و دفاع نظامي بود كه استقلال ملي و حريم مرزهاي جغرافيايي را صيانت كرد و امنيت را به كشور ارزاني داشت، تصريح كردند: شهيدان نقاط مشعشع در اين صفحه درخشانند كه مانند ستاره راهنما، راه را به همه نشان مي دهند.

متن پيام مقام معظم رهبري به اين شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

در روزي از هفته دفاع مقدس كه بنام شهيدان مزين است. بيش از هر چيز بايد به حق بزرگ اين رادمردان بر كشور و ملت و تاريخ ايران، انديشيد. فداكاري آنان در عرصه انقلاب و دفاع نظامي بود كه استقلال ملي و حريم مرزهاي جغرافيايي را صيانت كرد و امنيت را به كشور ارزاني داشت. دشمنان اسلام براي اينكه پرچم برافراشته حكومت اسلامي را درهم بپيچند و اين نشانه اميد آفرين را از برابر چشم ملتهاي مسلمان دور كنند، به تهاجم نظامي متوسل شدند و رژيم بعثي فاسد و گمراه را با تجهيزي همه جانبه به جنگ ملت مومن و شجاع ايران فرستادند.

مجاهدت اين ملت بزرگ كه دفاعي غيورانه از اسلام و جمهوري اسلامي بود و اسلام و امت اسلامي را سرافراز كرد، از ايمان به ارزش شهادت و منزلت شهيد، مايه گرفت و شوق فداكاري با اين معرفت روشن، در دلهاي رزمندگان و خانواده هايشان ، پديد آمد .

برخي به اين مقام والا رسيدند و برخي در انتظار آنان، جسم و جان خود را به ميدان آوردند، فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر ... و چنين شد كه مجاهدت بي نظير ملت ايران الگويي شد براي همه امت اسلامي كه رمز عزت و استقلال و سعادت را كه همان جهاد فداكارانه است، در عمل به همه نشان داد.

شهيدان نقاط مشعشع در اين صفحه درخشان اند كه مانند ستاره راهنما، راه را به همه نشان مي دهند . رحمت و صلوات خدا بر آنان باد.

سيد علي خامنه اي
6/مهرماه /1385

کد خبر 386928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha