۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش:

فکر تهدید و حمله به سر دشمن نمی زند

فکر تهدید و حمله به سر دشمن نمی زند

آمل - معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش گفت: به لطف خداوند و با آمادگی نیروهای سپاه، انتظامی و ارتش و با پشتیبانی مردم دشمن علاوه بر اینکه تهدید و حمله نمی‌کند حتی فکر تهدید هم به سرش نمی‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علی جهانشاهی در مراسم رونمایی تندیس امیر سرلشکر شهید مسعود منفرد نیاکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهیدانی که استقلال و سرافرازی را نصیب ملت کردند، ادامه داد:  شهدا برای دفاع از کشور جان شیرین خود بزرگ‌ترین نعمت اهدائی خداوند به انسان است را تقدیم کردند و ما باید آماده تهاجم دشمن در جنگ نرم باشیم که وحدت را مورد هدف قرار دارند.

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهدا نزد خداوند از جایگاه بلندی برخوردارند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید منفرد نیاکی اظهار داشت:  شهید منفرد نیاکی باجان خود در برابر ظلم دشمن ایستاد.

وی با اشاره به خاطراتی از همسر شهید منفرد نیاکی گفت: در زمان عملیات به ایشان تلفن شد که دخترتان مریض و در بیمارستان بستری است که ایشان اعلام کردند فرمانده عملیات هستم و نمی‌توانم حضور یابم.

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: بعد از چند روز دخترشان فوت کردند که برای خاک‌سپاری به دلیل عملیات در مراسم خاک‌سپاری حضور نداشتند و این‌ها همه از رشادت و جوانمردی ایشان بود.

گفتنی است امیر سرلشگر منفرد نیاکی با سمت جانشین اداره سوم سماجا در سال ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد و تندیس این شهید والا مقام با هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی و ارتفاع چهار متری رونمایی شد.

کد خبر 3880775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha