۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۰۲

لحظاتی پیش؛

وزیر ارتباطات وارد شاهرود شد/ افتتاح اداره پست در ابتدای کار

وزیر ارتباطات وارد شاهرود شد/ افتتاح اداره پست در ابتدای کار

شاهرود - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در بدو ورود به شاهرود مورد استقبال مسئولان ارشد استانی و محلی قرار گرفته بود در ابتدای کار، ساختمان جدید پست این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح سه شنبه در حالی وارد شاهرود شد که در بدو ورود مورد استقبال معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه و تنی چند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت و سپس با حضور در محل ساختمان جدید اداره پست شاهرود این پروژه را افتتاح کرد.

فرماندار شاهرود در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار برای ساختمان اداره پست شاهرود هزینه شده است، گفت: این پروژه در زمینی به وسعت یک هزار و ۳۴۰متر مربع در سه طبقه و از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.

سید محمد رضا هاشمی با ابراز اینکه این پروژه از سال۹۱ آغاز و تا سال۹۵ ادامه داشت، تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۱۰پروژه با اعتبار ۱۲۵میلیارد تومان در شاهرود به بهره برداری می رسد.

وی عملکرد دولت در حوزه فناوری و اطلاعات استان سمنان را قابل قبول دانست و تصریح کرد: امروز  ۲۸۶روستای استان تحت پوشش اینترنت قرار دارند.

 معاون استاندار سمنان همچنین ایجاد ۴۵۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری بین شهرهای استان را از دیگر مزیت های فناوری اطلاعات در این خطه مستعد بر شمرد و افزود: طی سه سال گذشته تا کنون آمار کاربران اینترنت در استان، سه تا سه و نیم برابر شده که این نشان از گستردگی ارائه خدمات حوزه آی سی تی دارد.

هاشمی گفت: امروز یکی از اولویت های دولت در مقوله آی سی تی، اشتغال زایی در حوزه های مختلف است.

وزیر ارتباطات کابینه یازدهم همچنین در ادامه سفر خود به استان سمنان، پس از شاهرود به دامغان خواهد رفت تا پست ۲۳۰ کیلو ولت شهرک صنعتی این شهر را افتتاح و سپس با حضور در سمنان مرکز دیتا سنتر مرکز استان را نیز افتتاح کند.

کد خبر 3899350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha