۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

تیم فوتسال شهرداری قزوین به دسته اول کارگران استان راه یافت

تیم فوتسال شهرداری قزوین به دسته اول کارگران استان راه یافت

قزوین- مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: تیم فوتسال شهرداری قزوین به دسته اول کارگران استان قزوین راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهردری قزوین، سید علی فخار در این باره اظهار کرد: مسابقه فوتسال دسته دوم کارگران استان قزوین با حضور ۲۴ تیم در چهار گروه شش تایی  برگزار شد که پس از انجام بازی های دور مقدماتی تیم های ارارات، شیشه دارویی، فولاد ساب و شهرداری قزوین به دور پایانی راه یافتند و در نهایت تیم های شهرداری قزوین و شیشه دارویی به فینال مسابقات رسیدند.

وی بیان کرد:در بازی فینال در ضربات پنالتی تیم شیشه دارویی موفق به کسب مقام قهرمانی و تیم شهرداری قزوین نائب قهرمان شد، این دو تیم به مسابقات دسته اول کارگران استان قزوین راه یافتند.

فخار افزود: برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی گامی موثر برای توسعه ورزش در بین کارگران استان است که موجب ایجاد نشاط در این قشر و همچنین فراهم شدن رقابت، رفاقت و دوستی در آنان می شود.

مسابقه طناب‌کشی ویژه بانوان کارمند شهرداری قزوین برگزار شد

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه طناب‌کشی ویژه بانوان کارمند شهرداری قزوین در سالن ورزشی کوثر برگزار شد.

فخار افزود:این مسابقه با هدف ایجاد شادابی و نشاط در بین کارکنان شهرداری در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی قرار گرفت.

وی اظهار کرد:در این مسابقه تیم خورشید، تیم شهرداری قزوین و تیم صفا به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند که جوایزی به تیم های برتر اهدا شد.

برگزاری مسابقه دارات و شنا ویژه بانوان کارمند شهرداری قزوین

فخار اضافه کرد: همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ یک دوره مسابقه دارات ویژه بانوان کارمند شهرداری قزوین به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین بانوان کارمند در سالن ورزشی کوثر قزوین برگزار شد.

وی افزود: عاطفه خواجه وند از منطقه دو شهرداری و بهناز حاجی رفعی ها از منطقه سه شهرداری به طور مشترک مقام اول، اشرف حسین پور از منطقه سه شهرداری مقام دوم  و منیر میرباقری از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مقام سوم این دوره از مسابقات دارات را کسب کردند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: همچنین یک دوره مسابقه شنا ویژه بانوان کارمند شهرداری قزوین در استخر آریان برگزار شد که به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

قدیری، مشاور امور بانوان شهرداری قزوین در جریان بازدید از این مسابقات گفت:ورزش موجب نشاط و شادابی و عامل سلامت و تندرستی است، مطمئنا اجرای ورزش به طور منظم با انجام چند حرکت ساده در شروع فعالیت اداری می تواند نقش مهمی در از بین بردن افسردگی ها و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس و کاهش اضطراب و فشارهای روانی داشته باشد.

خدیجه قدیری افزود:همگانی کردن ورزش در بین بانوان باعث حفظ سلامت اجتماع و ایجاد شور و نشاط می شود، در همین راستا توسعه ورزش های همگانی و ترویج آن در سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 3910621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha