۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۴۵

«سوال موموکی» کتاب شد/ خدا چه شکلی است؟

«سوال موموکی» کتاب شد/ خدا چه شکلی است؟

«موموکی» شخصیت تازه‌ترین داستان «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، دوست دارد بداند خدا چه شکلی است؟ «سوال موموکی» به تازگی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داستان آخرین اثر این نویسنده که آثارش در سال‌های اخیر با استقبال مخاطبان روبرو و برخی از این آثار نیز به نمایش تبدیل شده است درباره موش کوری است که نمی‌تواند خدا را با چشم‌هایش ببیند از دیگر حیوانات جنگل سوال می‌کند که خدا چه شکلی است؟

این اثر با نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت در حالی منتشر شده است که پیش از این نیز دو اثر دیگر وی با عنوان‌های «آرزوی زنبورک» و «لینالونا» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده بود.

آثار این نویسنده فرانسوی که از سال ۱۳۵۹ در ایران زندگی می‌کند، اغلب به صورتی غیرمستقیم از درونمایه‌ای مذهبی برخوردار است و داستان نیز از زبان شخصیت‌های حیوانی بیان می‌شود. «سوال موموکی» آخرین کتاب کلر ژوبرت، علاوه بر ارائه در فروشگاه‌های دفتر نشر فرهنگی اسلامی، قرار است روزهای ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز عرضه شود.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های سحر دفتر نشر فرهنگ اسلامی، ویژه کودکان در ۲۴ صفحه رنگی به صورت مصور با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر شده است.

کد خبر 3966542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha