۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱

ارایه محدود برنامه های انتخاباتی تشکل های دانشگاه تهران

ارایه محدود برنامه های انتخاباتی تشکل های دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه برنامه زیادی در رابطه با انتخابات ارایه نشده است، گفت: با تمام برنامه هایی که در رابطه با انتخابات ارایه شده موافقت شده است .

دکتر محمود نیلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار برنامه های انتخاباتی که توسط تشکل ها و انجمن های دانشجویی برای اجرا ارایه شده است گفت: تقاضای زیادی برای برگزاری برنامه در رابطه با انتخابات ارایه نشده است.

وی ادامه داد: از طرفی نیز با برگزاری تمام برنامه ها موافقت شده است، من تقاضایی را ندیده ام که ارایه شده و ما آن را رد کرده باشیم .

به گزارش مهر، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری با ارسال بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها از آنها در خواست کرد، ساز و کار قانونی حضور افراد و شخصیت ها را در دانشگاه ها فراهم کنند و در اسرع وقت هیات های نظارت بر تشکل ها و شورای فرهنگی دانشگاه ها را تشکیل دهند و تقاضاها را بررسی کنند تا زمینه حضور تمام سلایق و دیدگاه های مختلف فراهم شود.

براساس این بخشنامه بنابراین همه شخصیت هایی که از نظر قانونی مجاز به شرکت در فعالیت های اجتماعی و سیاسی هستند می توانند در دانشگاه ها حضور داشته باشند تشکل های سیاسی، تشکل های اساتید و دانشجویان می توانند برنامه های خود را در دانشگاه ها برگزار کنند.

کد خبر 3971116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha