۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵

وزیر بهداشت:

مسائل ایمنی و سلامت کار در معادن کردستان آموزش داده شود

مسائل ایمنی و سلامت کار در معادن کردستان آموزش داده شود

سنندج- وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر توجه و ارائه تذکرات و آموزش های لازم در خصوص ایمنی و سلامت کار در معادن کردستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی امروز چهارشنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت واقع در محله اسلام آباد سنندج، بر ارائه تذکرات لازم ایمنی و سلامت کار در معادن از سوی کارشناسان سلامت کار مراکز بهداشت سطح استان تاکید کرد وگفت: توجه به سلامت کار افراد در حوزه ها و بخش های مختلف از جمله مشاغل سختی هم چون معادن امری ضروری است.

مسئول واحد سلامت کار مرکز بهداشت سنندج هم در این بازدید عنوان کرد: درسطح شهر ۷ هزارکارگاه تولیدی، خدماتی و صنفی را شناسایی کردیم.

سهیلا شریفی بیان کرد:  در کارگاه های مذکور حدود ۱۸ هزار کارگر مشغول به کار هستند و کارشناسان سلامت کار ما مرتب از وضعیت کار آنها بازدید و موارد لازم را به آنها ارائه می کنند.

وی بیان کرد: نمی توان وجود مشکلات را نادیده گرفت ولی با اجرای طرح تحول نظام سلامت میزان مشکلات نسبت به گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است.

کارشناس مسئول بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه کردستان هم در حاشیه این بازدید به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر ۶۶ معدن روباز در استان تحت پوشش ما قرار دارد.

کمال ابراهیمی بیان کرد: آموزش، معاینات و کنترل بهداشتی افراد شاغل در معادن استان همواره انجام می شود.

کد خبر 3975116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha