۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶

رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه:

امانتی که مردم ۴ سال پیش به دولت سپردند به خوبی حفظ نشد

امانتی که مردم ۴ سال پیش به دولت سپردند به خوبی حفظ نشد

کرمانشاه- رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه، با بیان اینکه حکومت امانتی است که مردم به دولت می‌سپارند، گفت: این امانت ۴ سال گذشته به خوبی و صداقت حفظ نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم بنکدار امروز چهارشنبه در نشست مشترک خبری ستادهای تبلیغاتی رئیسی و قالیباف در کرمانشاه، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه باید امانات را به اهلش سپرد، گفت: از مهمترین مصادیق امانت، امانت حکومت و حکومت داری است که در واقع این امانت به عنوان رای در اختیار مردم گذاشته شده است تا مردم با رای شان این امانت حکومتداری را به اهل آن بسپارند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه افزود: اگر این امانت به اهلش سپرده شد، همانطور که در قرآن آمده است عدالت هم حاکم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع مقدمه و لازمه اینکه مردم طعم عدالت، یکرنگی و دفاع از محرومان را بچشند،   این است که حکومت را به اهلش بسپارندکه در انجام و اقمه عدالت قدم بردارند.

بنکدار یادآور شد: متاسفانه در این ۴ سال همه ما و کسانی که به رئیس جمهور رای دادند، متوجه شدند  که این امانتی که به او سپردند، به درستی و به صداقت حفظ نشده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون وقت آن رسیده که به این اشتباه گذشته پی ببریم و این اشتباه را تکرار نکنیم و با آرایی که به عنوان امانت الهی در دست ما سپرده شده است، این حکومت را به اهل و فرد صادق و خدمتگزار به مردم بسپاریم.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه یادآور شد: امروز همه مردم فهمیدند، آن وعده هایی که در طول سال های گذشته داده شد، عملی نشده است.

وی افزود: در این مدت جوانان ما بیکار شدند، تجار ما در کسب و کارشان دچار مشکل شدند، کارخانه های ما به تعطیلی کشانده شد، کارگران ما بیکار شدند و هزاران مشکل  دیگر رخ داد.

بنکدار ادامه داد: عزت و اعتبار کشور و مملکت ما در این مدت به زیر سوال رفت و متاسفانه کار به جایی کشیده شد که در صندلی و مسند ریاست جمهوری دفاع از حقوق شهدا، جانبازان و خانواده های شهدا به جدیت گرفته نمی شود و گاها در تضادبا آن سخن به میان می آید.

وی تاکید کرد: بسیار جای تاسف است که هر شخصی خصوصا در جایگاه رئیس جمهور به هر شیوه ای متوسل شود که رای جمع کند و ما بسیار بسیار از این موضوع متاسفیم و به مردم این توصیه را داریم که این رای هایی که به عنوان امانت الهی در دست های ماست  و به ما سپرده شده است را به لطف خدا به اهلش بسپاریم تا عدالت در حکومت، دفاع از محرومین و حل مشکلات کشور را در پی داشته باشد.

بنکدار افزود: ما امیدواریم با حضور حداکثری مردم ایران و  و رای آنها  و مردم شریف استان که ۸ سال دفاع مقدس را پشت سرگذاشتند در پای صندوق های رای حماسه ای آفریده شود و کسانی انتخاب شوند که قدر شناس و قدردان فرزندان این مملکت و حل مشکلات این مملکت باشند. امیدواریم با توکل به خدا شاهد چنین روزی باشیم و جشن شکرگزاری آن را به کمک همه مردم ایران برگزار کنیم.

وی با اشاره به کناره گیری قالیباف از صحنه انتخابات  ریاست جمهوری گفت: در ابتدا باید از آقای قالیباف به خاطر این اقدام تشکر کرد، چرا که ثابت کردند همچنان و چون گذشته سرباز نظام هستند و هر جا که لازم باشد، از هرگونه تلاش، ایثار و گذشتی دریغ نخواهند کرد و این هم در واقع درسی بود که به دیگران و علاقه مندان نظام در همه سطوح دادند که هر جا که لازم باشد، سربازان نظام جان برکف در خدمت نظام و ولایت خواهند بود.

بنکدار ادامه داد: من به سهم خودم به عنوان خدمتگزاری در ستاد آقای رئیسی جاد دارد از طرف خودم و تمام خدمتگزاران این ستاد و هم چنین مردم غیور و شریف استان نهایت قدردانی و تشکر را از ایشان داشته باشم و از خداوند منان بخواهیم همواره این سربازان عزیز نظام را برای مردم حفظ کند و روز به روز توفیق خدمت بیشتری به آنها دهد.

وی افزود: خوشبختانه امسال آقای قالیباف ثابت کرد که سرباز ولایت و ملت است  و با اینکه در نظر سنجی ها، عدد و رقم رای ایشان بیشتر بود در کل کشور، ایشان به خاطر ملت پا روی خواست خودش گذاشت. البته از همان ابتدا هم ایشان خواست شخصی نداشت و خواسته اش سربلندی ملت بود.

بنکدار ادامه داد: ایشان در سفرش به کرمانشاه گفت، من آمده ام  که این دولت ۴ سال دیگر تکرار نشود و این نشان می داد ایشان به دنبال خواست خودش نبود و دنبال این بود که این سالها- که سال های سفیدی نبودند و خسارات آن بعدا مشخص می شود- دیگر تکرار نشود.

وی گفت: پیامی که ایشان داد این بود که نیروهای انقلابی همچنان بر وفاق و انسجام ملی منسجم هستند و برای پیروزی انقلاب و اسلام حاضر هستند که از خودگذشتگی ها و ایثاری که  دهه ۶۰ در جبهه ها داشتند، همچنان داشته باشند. ایشان ثابت کرد هنوز جبهه ها تعطیل نشده و هنوز فضای ایثار و از خودگذشتگی وجود دارد اما اینبار این اتفاق در خاکریز دیگری رخ داد.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه افزود: به لطف خدا هم ستاد آقای رئیسی و هم آقای قالیباف نه تنها در شهرستان ها و مرکز استان، بلکه در تمامی روستاها فعال هستند.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی های صورت گرفته در ایام انتخابات گفت: تصور ما این است که اینها بعد از اینکه متوجه شدند که امیدی به ادامه حضور دولت برای دور بعد نخواهند داشت، به هر اقدامی دست زدند که از آن جمله می توان به تغییر گفتمان و گفتگویی که همه ارزش‌های نظام را زیرپا برد و توهین و بی‌احترامی به افراد صاحب جایگاه در مملکت در پی داشت اشاره کرد.

وی در خصوص به کارگیری نیروهای ستاد قالیباف در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی گفت: هر دو ستاد به قوت قبل به کار خود ادامه می دهند اما قبلا در دو جبهه انقلاب بودند و هم‌اکنون در یک جبهه انقلاب همان فعالیت ها و اقدامات را ستادها مستقلا و در مواردی مشترکا انجام می‌دهند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه،  با اشاره به برگزاری همایش بزرگ حامیان حجت الاسلام رئیسی و دکتر قالیباف، از مردم استان دعوت کرد تا در این همایش حضور یابند.

وی در خصوص بکارگیری نیروها و مدیران دولت روحانی در دولت احتمالی آقای رئیسی گفت: یکی از مشکلات کشور ما این است که خط کشی بین نیروها کرده ایم و خیلی از نیروهای کارآمد نظام حذف می‌شدند، متاسفانه در دوره های مختلف رقابت های سیاسی جایگزین رقابت به خدمت شد و این ظلم بزرگی به نظام بود.

بنکدار تاکید کرد: اگر رقابت گروه های سیاسی رقابت خدمت به نظام باشد و این تفکر را حفظ کنیم که هر گروه و جبهه سیاسی که سر کار می‌آید، هدفش خدمت تام و تمام به مردم باشد و اگر اینگونه باشد، نیروهای غیرهمسو با هر جریان سیاسی دفع نمی شود بلکه جذب خواهند شد و بعضا به یک نیروی متعادل تبدیل می شوند.

محمد رشیدی، رئیس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: طبق آماری که گرفتیم شاید در روستا و حاشیه شهرها، اقبال بیشتری به تغییر دولت کنونی دارند و ما نیز از همان ابتدای تشکیل ستاد آقای قالیباف توجه بیشتری به این مناطق داشتیم و متوجه شدیم ستاد آقای رئیسی نیز به خوبی در این مناطق کار می کند و مبلغینی هم از نقاط دیگر کشور در این زمینه به ما کمک می کنند.

وی از برگزاری تجمعات گروهی و جلسات چهره به چهره توسط دانشجویان و قالب گروه های تشکیل شده در مناطق حاشیه ای و روستاها خبر داد و گفت: رای قاطبه مردم به عقیده من در این دوره رای سیاسی نیست و عموما رای مطالبه گرانه و برخلاف دوره‌های قبل - که مردم بعضا ممکن بود با شعارهای پوپولیستی تحت تاثیر قرار بگیرند- نیست و عموم مردم شفاف و دقیق معتقد هستند که حقوق زیادی از اینان ضایع شده است و دنبال استیفای حقوق خود و کاندیدایی که حامی مردم و مردمی باشد، هستند.

وی گفت: بعد از سه سال و اندی اگر بخواهیم واژه صحیح را به کار ببریم باید بگوییم "دولت بی تدبیر و ناامیدی" طی این مدت ثابت کرد نه تنها تدبیر نیست و بی تدبیری است و امید نیست بلکه ایجاد ناامیدی است.

رشیدی در خصوص به کارگیری نیروهای ستاد قالیباف در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ما تقریبا همه ستادهایمان را حفظ کرده ایم و امروز نیز برای همایش بزرگ حامیان آقای قالیباف و رئیسی راس ساعت ۱۶ امروز حضور پرشور همه حامیان این دو بزرگوار برای ما خیلی مهم است.

وی از برگزاری هر چه باشکوهتر این همایش برای موفقیت آقای رئیسی در انتخابات خبر داد و گفت: در این همایش نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و آقای دکتر مصری سخنران اصلی این همایش هستند. در کنار آن برنامه‌های متنوعی برای مردم خواهیم داشت.

کد خبر 3981310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha