۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۷:۵۵

از سوی هیئت نظارت؛

تاکنون مورد مشخصی از بازشماری صندوقهای آبادان گزارش نشده است 

تاکنون مورد مشخصی از بازشماری صندوقهای آبادان گزارش نشده است 

آبادان – معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: تاکنون هیچ مورد مشخصی از سوی هیئت نظارت آبادان در خصوص بازشماری ۳۰ صندوق رای درخواستی گزارش نشده است. 

ریاض فرحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاشهای فرماندار برای صیانت از آرای مردم این شهرستان افزود: برابر با درخواست هیئت نظارت شهرستان، تمامی صندوقهای مورد نظر هیئت نظارت برای بازشماری با نظارت تیم بازرسی هیئت نظارت استان در اختیار این هیئت قرار گرفت و تاکنون هیچ دلیلی که بتواند به آرای مردم خدشه ای وارد کند وجود نداشته و هیچ مورد مشخصی از جانب هیئت نظارت نیز گزارش نشده است. 

وی اظهار کرد: مطابق ماده ۵۸ قانون انتخابات شوراها و تبصره الحاقی آن هرگونه ابطال انتخابات باید مستند به مواد قانونی باشد در غیر این صورت جرم محسوب می شود و مطابق با قانون با متخلفان برخورد و برای آن نیز مجازاتی در نظر گرفته شده است.  

فرحانی با بیان اینکه فرماندار و اعضای هیئت اجرایی همچون سایر شهروندان منتظر نظر هیئت نظارت هستند، تصریح کرد: در این راستا نیز فرماندار پیگیریهای جدی را در دستور کار خود قرار داده تا هر چه سریعتر نتیجه اعلام شود. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: هر آنچه نیاز هیئت نظارت شهرستان بود اعم از صندوق، موارد پشتیبانی و خدماتی بدون هرگونه دخل و تصرفی در اختیار این قرار گرفت تا در فضایی مطمئن آنان بتوانند آراء را بررسی و نتایج را اعلام کنند. 

به گفته فرحانی، راهبرد دولت و فرماندار پاسداری و صیانت از آرای مردم و همچنین احترام به منتخبان و دفاع از حقوق معترضان است. 

وی افزود: در این راستا تعامل جدی با نمایندگان مجلس و هیئت نظارت استان نیز در دستور کار فرمانداری آبادان قرار داشت تا بتوانیم فضای آرام و سالمی را در آبادان حاکم کنیم.

کد خبر 3995001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha