۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۴:۳۳

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

خطوط کشتیرانی بین بوشهر با بنادر مختلف قطر ایجاد شود

خطوط کشتیرانی بین بوشهر با بنادر مختلف قطر ایجاد شود

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور توسعه مبادلات تجاری بوشهر و قطر، باید خطوط کشتیرانی بین بوشهر با بنادر مختلف قطر ایجاد شود.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر موقعیت بسیار خوبی برای توسعه مبادلات تجاری با کشور قطر دارد و در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش مبادلات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های بندری برای توسعه مراودات دریایی در استان بوشهر باید ایجاد شود، افزود: راه‌اندازی خطوط کشتیرانی بین بوشهر با بنادر مختلف قطر قش مهمی در توسعه روابط خواهد داشت.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بوشهر بهترین موقعیت را برای صادرات کالا به کشور قطر دارد و به همین منظور توسعه صادرات به کشور قطر با محوریت بوشهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به صدور مواد غذایی و کالاهای اساسی از طریق بنادر استان بوشهر، ادامه داد: میزان صادرات محصولات به کشور قطر در روزهای اخیر افزایش یافته است.

خدری اضافه کرد: فاصله نزدیک کشور قطر با بنادر استان بوشهر فرصت خوبی را در اختیار استان قرار داده است تا زمینه توسعه صادرات فراهم شود.

کد خبر 4007531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha