۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۴

امین منوچهری:

کریمی زیدان آسیا می‌شود/ اشتباه بزرگ من رفتن از نفت تهران بود

کریمی زیدان آسیا می‌شود/ اشتباه بزرگ من رفتن از نفت تهران بود

مهاجم نفت تهران با تاکید بر اینکه باید به سرمربی نفت کمک کرد تا بتواند در لیگ هفدهم موفق باشد، گفت: بدون شک کریمی به زودی زیدان آسیا خواهد شد.

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال نفت تهران گفت: یکی از بزرگترین اشتباهات من این بود که از نفت جدا شدم و به راه آهن پیوستم. من نباید این کار را انجام می دادم، همیشه نفت را دوست داشتم و امیدوارم بتوانم در این فصل به این باشگاه قدیمی کمک کنم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه نفت اسکلت فصل گذشته اش را حفظ کرده است. با توجه به اینکه نفت باید در لیگ قهرمانان هم حضور داشته باشد، بازیکنان خوبی را جذب کرده و سرمربی بسیار بزرگی مثل علی کریمی دارد که می تواند تجربیات خود را در اختیار بازیکنان نفت قرار بدهد.

مهاجم نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ریسک نکرده اید که به نفت که شرایط خوبی ندارد پیوسته اید؟ گفت: نفت تیم بسیار خوبی است، آنها امکانات خیلی خوبی هم دارند و مهمتر از همه اینکه علی کریمی سرمربی این تیم است. او از تجربه بالایی برخوردار است، شرایط را خوب می شناسد و مطمئن هستم با این مربی بزرگ می توانیم در لیگ هفدهم موفق باشیم. در نفت اسم و رسم وجود ندارد. با توجه به اینکه همه بازیکنان کریمی را دوست دارند و می خواهند به اعتبار او در فوتبال این کشور بیفزایند قطعا دست به دست هم خواهیم داد تا یک تیم همدل و یکصدا را تشکیل دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که علی کریمی را از لحاظ فنی، اخلاقی و ارتباط با بازیکنان چگونه دیده اید، گفت: من از گذشته هم با علی کریمی برخورد داشتم اما مثل الان بحث استاد و شاگرد نبوده و امیدوارم علی کریمی که اسطوره فوتبال ما است و همه او را دوست دارند بتواند در نفت موفق باشد. ما هم وظیفه سنگینی بر عهده داریم و باید با جان و دل برای این تیم بازی کنیم. مطمئن باشید به زودی علی کریمی زیدان آسیا خواهد شد و جام های زیادی را که در دوران بازیگری کسب کرده، در زمان مربیگری اش هم تصاحب خواهد کرد.

منوچهری در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار هستید نفت در لیگ هفدهم موفق باشد، گفت: همه ما حرفه ای هستیم و انتخاب خوبی را انجام داده ایم. درست است که بعضی از بازیکنان کمی از شرایط بدنی دور هستند، اما با تلاشی که انجام خواهیم داد، به آمادگی کامل خواهیم رسید. بازیکنانی مثل فشنگچی، علی عسگری و دیگران می توانند کمک موثری به تیم نفت کنند. به عنوان مثال پیام صادقیان از نظر فنی بسیار عالی است، اگر چه در یک مقطعی قدر خودش را ندانست و شرایط خوبی نداشت، اما مطمئنم با اعتمادی که سرمربی تیم به او کرده است، به روزهای اوج باز خواهد گشت و همان صادقیانی خواهد شد که در گذشته می شناختیم.

مهاجم نفت تهران درباره اینکه آیا نفت می تواند در این زمان خود را آماده شروع مسابقات کند، گفت: یادم هست سال گذشته نفت تنها ۱۰ روز مانده به شروع لیگ کارش را آغاز کرد و مدتها هم در بالای جدول بود و با همان تیم توانست قهرمان جام حذفی کشور هم شود. اعتقاد دارم رفاقتی که در بین تیم وجود دارد و همدلی که بین بازیکنان صورت گرفته، کمک شایانی به موفقیت نفت خواهد کرد.

منوچهری در پایان خاطرنشان کرد: همه باید در نفت دست به دست هم دهیم، تلاش کنیم، انتقادات سازنده را به جان بخریم و به علی کریمی کمک کنیم تا او بتواند فصل موفقی را در نفت مقابل حریفان بزرگ فوتبال ایران داشته باشد.

کد خبر 4019384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha