۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱

مسئول اداره راهداری شهرستان فامنین خبر داد:

نصب تابلوهای اخطاری در راه‌های روستایی فامنین

نصب تابلوهای اخطاری در راه‌های روستایی فامنین

همدان - مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فامنین از نصب و تعمیر تابلوهای اخطاری و انتظامی توسط راهداران این اداره در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر میهنی گفت: در راستای تردد ایمن و روان وسایل نقلیه در محور پرحادثه شهرستان فامنین تابلوهای اخطاری و انتظامی نصب و تعمیر شدند.

وی گفت: ۱۹ عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محور ویان به سراوک و تعداد ۶۵ عدد تابلوی اخطاری انتظامی در محور پل ساوه به گردنه دخان و همچنین ۱۲ متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی درمحور گردنه دخان و روعان تعمیر شد.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فامنین اظهارداشت: پاکسازی نیوجرسی در پل ساوه به فامنین، شست و شوی علایم ایمنی، رسیدگی به مسایل حریم در تمامی حوزه، آزاد سازی حریم راه  در محور  روعان و محور زرغان به خوش آباد از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی عنوان کرد: لکه گیری در محورهای تحت پوشش نیز در الویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قیر و مصالح مورد نیاز تامین و لکه گیری راه های آسفالته به مقدار ۱۵۰۰ متر مربع در راه های شریانی و روستایی مرتفع شده است.

کد خبر 4023917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha