۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۸:۲۰

مسابقات بدمینتون دختران دانش‌آموز کشور در خمین پایان یافت

مسابقات بدمینتون دختران دانش‌آموز کشور در خمین پایان یافت

خمین- مسابقات بدمینتون دختران دانش‌آموز کشور با قهرمانی تیم تهران، نایب قهرمانی توابع تهران و مقام سومی مشترک آذربایجان شرقی و سمنان در خمین پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور از ۱۶ تیرماه در حال برگزاری است که شهرستان خمین، میزبانی رشته های بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج این مسابقات را برعهده دارد.

براساس این گزارش، رقابت های بدمینتون این دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور امروز در خمین پایان یافت که در نهایت تهران قهرمان شد، توابع تهران نایب قهرمان و آذربایجان شرقی و سمنان نیز به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت ها، مریم سلطانی از فارس، پرنیان یزدانی از تهران به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و فاطمه فنایی شاهرودی از سمنان و مریم اسماعیلی تبار از فارس به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش دو نفره این مسابقات نیز مینا ندایی و فردوس فروغی از توابع تهران قهرمان شدند، حنانه رجبی و آناهیتا باقری از سمنان مقام دوم را به دست آوردند

مقام سوم رقابت های دو نفره این مسابقات نیز به طور مشترک نصیب صبا عبداللهی و نرگس روسفید از اصفهان و زهرا ارحمی و حدیثه وطن خواه از خراسان رضوی شد.

گفتنی است در مسابقات تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموز دختر کشور در خمین، ۱۶۴ تیم ورزشی حضور دارند و مقرر است نفرات برتر این مسابقات به رقابت های جهانی و آسیایی اعزام شوند.

کد خبر 4028569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha