۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹

اجرای مجدد «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه»

اجرای مجدد «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه»

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با تغییرات بسیاری در متن از ۵ مردادماه در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.

این اثر نمایشی با حضور به ترتیب ورود به صحنه هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته آ پناهی ها اجرا خواهد شد. «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نامزد دریافت بهترین موسیقی شد و پانته آپناهی ها برای این اجرا به عنوان بهترین بازیگر سال از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزیده شده است.

این نمایش آذر و دی ماه سال گذشته با بیش از ۵۰ اجرا در تماشاخانه پالیز به صحنه رفت. «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» با تغییرات مهمی در اجرا و متن متفاوت از اجرای سال گذشته به صحنه می رود. همچنین  موسیقی این نمایش توسط هانا کامکار طراحی شده است و به صورت زنده با ۶ نوازنده اجرا خواهد شد.

دیگر عوامل و دست اندرکاران این نمایش عبارتند از مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح صدا: آیدین الفت، طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: لعیا خرامان، گروه کارگردانی: رکسانا بهرام، محمد رضا نژاد، ماهان شهیدی زاده، کیهان پرچمی، مدیر تبلیغات: علی ژیان، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تبلیغات مجازی: گروه جارچی.

کد خبر 4034125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha