۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۳۰

استاندار خوزستان:

تلاش می‌کنیم عضو حزب بودن به‌افتخار تبدیل شود

تلاش می‌کنیم عضو حزب بودن به‌افتخار تبدیل شود

اهواز - استاندار خوزستان گفت: باید تلاش کنیم که عضو حزب بودن به‌افتخار تبدیل و آن را به‌عنوان شاخص رشد و توسعه بشناسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشت فعلان احزاب خوزستان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در اهواز اظهار کرد: این فرصت فراهم‌شده تا خانه احزاب را افتتاح کنیم. شاید در ابتدا کمبودها و مشکلاتی باشد ولی انشا الله سعی می‌کنیم تا با سعه‌صدر این خانه محل گسترش تحزب در استان خوزستان باشد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا با همدلی و همراهی به فرهنگ تحزب در استان خوزستان کمک کنیم؛ همچنین باید تلاش کنیم که عضو حزب بودن به‌افتخار تبدیل و آن را به‌عنوان شاخص رشد و توسعه بشناسیم.

شریعتی تصریح کرد: بنا به دلایل تاریخی زیادی در حال حاضر همه با افتخار اعلام می‌کنند که عضو حزب نیستند و اگر این‌طور خاکستری بمانند این امکان وجود دارد که مسائل و مشکلاتی پیش بیاید.

استاندار خوزستان بیان کرد: هرچه این سیستم را رشد و گسترش دهیم و چراغ راه خود بدانیم فکر می‌کنم بیشتر تشکیلاتی بوده و چارچوب دار حرکت می‌کنیم. مردم نیز درعین‌حال با دید باز و اثباتی انتخاب می‌کنند نه اینکه سلبی حرکت و به سمت کسی که نمی‌خواهند سوق داده شوند.

شریعتی افزود: هر چقدر حرکت اثباتی باشد تشخیص صحیح‌تر و نتایج اثرگذارتری خواهد داشت. امیدواریم که خانه احزاب محلی برای بسط و گسترش فرهنگ تحزب در استان خوزستان و تلاش در این راستا باشد.

وی گفت: پشتیبانی لازم را از خانه احزاب خواهیم داشت تا احزاب در استان بیش از پیش تأثیرگذار باشند و نقش خود را در سوق دادن به حرکت سیاسی استان ایفا و تأثیرگذاری صحیح را به لطف خود نمایان کنند.

کد خبر 4035007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha