۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۱۱

ایده‌های برتر جشنواره «مکران؛ گنج بیکران» حمایت می‌شوند

ایده‌های برتر جشنواره «مکران؛ گنج بیکران» حمایت می‌شوند

قم - دبیر علمی بخش ایده بازار دریایی جشنواره «مکران؛ گنج بیکران» گفت: ایده‌های برتر این جشنواره برای تجاری‌سازی و کسب بازار کار حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا دوم مجید یوسفی در نشست خبری معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم درباره جشنواره «مکران؛ گنج بیکران» که ظهر چهارشنبه در این دانشگاه برگزار شد طی سخنانی در تماس تلفنی با وی، اظهار داشت: مسابقات ایده بازار دریایی از سال گذشته با همکاری ستاد دریایی معاونت دریایی ارتش آغاز شد و اولین دوره آن آبان ماه گذشته به صورت استانی برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به مناطق محروم از جمله مردم منطقه سواحل مکران یکی از دغدغه‌های نظام بود که در این جشنواره در صدد رسیدن به این هدف مهم هستیم.

دبیر علمی بخش ایده بازار دریایی جشنواره مکران؛ گنج بیکران ابراز داشت: در این جشنواره طراحی سازه‌ها و ایده‌های بازار دریایی ویژه سواحل مکران را خواهیم داشت امید که بتوانیم ایده‌هایی در نتیجه آن بگیریم.

وی ادامه داد: ایده‌های برتر جشنواره را حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و به سمت تجاری سازی پیش خواهیم برد.

یوسفی تصریح کرد: آمادگی و توانمندسازی ایده پردازها به سمت کسب بازار کار را هم پیش بینی کرده‌ایم.

دبیر علمی بخش ایده بازار دریایی جشنواره مکران؛ گنج بیکران افزود: برای تجاری سازی طرح‌ها در حال مذاکره با پارک علم و فناوری هرمزگان و سیستان و بلوچستان هستیم و با مرکز رشد دانشگاه قم نیز تعامل خوبی داریم.

کد خبر 4035849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha