۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

معاون استاندار لرستان:

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس است

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس است

خرم آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور صبح پنجشنبه در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک سالروز آزادسازی آزادگان و بازگشت آنها به میهن اسلامی، گفت: آزادگان کسانی هستند که با صبر خود واژه صبر را هم شرمنده کردند.

وی ادامه داد: آزادگان با صبری که در زندان های عراق داشتند یک برگ برنده را تقدیم اسلام و ایران اسلامی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه می دانیم که فرهنگ دفاع مقدس به صورت یک گفتمان ملی درآمده بود و در آن زمان هیچ کس خود را جدای از جنگ نمی دید.

خجسته پور بیان داشت: در آن زمان از هر قشر و صنف و سمتی خود را دخیل در دفاع مقدس می دانست و اگر این گفتمان نبود اکنون امنیتی که به آن می بالیم در کشور و منطقه وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم با اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است که می توانیم مشکلات پیش روی کشور را برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه با جاری و ساری کردن این فرهنگ بدون شک می توانیم بسیاری از مشکلات زندگی روزمره مان را رفع کنیم بیان داشت: از مردمی بودن جنگ تحمیلی باید آموخت که سایر امور هم اگر مردمی شوند و به گفتمان مردمی تبدیل شوند یقینا بسیاری از مشکلات موجود در کشور حل خواهند شد.

خجسته پور همکاری در برگزاری برنامه های هفته مقدس را یک وظیفه خواند و تاکید کرد: این امر یک وظیفه ذاتی است و همگی باید در راه گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس یک کار عمرانی فرهنگی برای استان است و می تواند به جذب گردشگر در استان کمک شایانی کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اگر جایگاه خاصی برای نمایشگاه ها در نظر گرفته شود می تواند به عنوان یک زیرساخت برای کارهای مختلف  کمک شایانی به مردم استان کند.

کد خبر 4061775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha