۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷

یک اقدام عجیب دیگر از پپ؛

گواردیولا به توپ‌جمع‌کن چه گفت؟

گواردیولا به توپ‌جمع‌کن چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعلام کرده که در بازی تیمش مقابل کریستال پالاس به توپ‌جمع‌کن بازی چه گفته و درباره شرایط بازی توضیح داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پپ گواردیولا در دیدار تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس در هفته آخر لیگ انگلیس که با برد ۵ بر صفر تیمش همراه بود صحبتی با یک توپ‌جمع‌کن داشت.

سرمربی سیتی اما با سوال خبرنگاری روبه‌رو شد که از او درباره گفته‌اش به آن پسر پرسیدند و در پاسخ گفت به او توصیه‌هایی کردم که به بازی سرعت ببخشد.

گواردیولا در این مورد گفت: اگر ۳۰ دقیقه اول بازی را آنالیز کنید متوجه می‎شوید که بازی‌ای انجام نشد، شاید در طول ۹۰ دقیقه کمی بازی دیده باشید. اما باقی بازی بسیار کند بود. اگر خطایی می‎شد، هیچ کس توپ را برنمی‌داشت تا بازی را آغاز کند. ۵ تا ۱۰ ثانیه زمان می‌‎برد تا بازیکنی سمت توپ برود و بازی را آغاز کند. وقتی این اتفاق بیفتد بازی در کل آرام می‌شود.

پپ درباره توپ‌جمع‌کن‌ها هم گفت: حتی آن‌ها هم کند بودند، همه در این بازی کند بودند. باید بازی خوبی ارائه می‌دادیم، در بیشتر دقایق نیمه اول خبری از بازی کردن نبود. در نیمه دوم خیلی سریع تیم ما آماده شد. خوب شروع کردیم اما بعد از آن فراموش کردیم که توپ هم باید به گردش دربیاید.

کد خبر 4098303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha