۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۸:۴۳

امام جمعه ایلام:

امنیت استان ایلام مثال زدنی است

امنیت استان ایلام مثال زدنی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: امنیت استان ایلام مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ایلام اظهار داشت: هدف نهایی آمریکا از اشغال افغانستان در جهت ایجاد چتر امنیتی در حوزه مواد مخدر است.

وی گفت: تنها کشوری که بیشترین شهید و جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر را داشته ایران اسلامی است و این مرهون زحمات دست اندرکاران ناجا در مرزها است.

امام جمعه ایلام در ادامه به تلاش های ارزنده نیروی انتظامی در مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر و مزاحمان نوامیس مردم اشاره کرد و گفت:این نیرو در عرصه های مختلف از کار آمدترین نیروها در مواجهه با باندهای بین المللی مواد مخدر است به طوری که در هیچ کشور دیگری به اندازه نیروی انتظامی ما فعالیت نکرده اند.

وی مردمی بودن را وجه امتیاز و شاخصه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نیروهای انتظامی در مقایسه با سایر کشورها عنوان کرد و گفت: آنچه که باعث محبوبیت ناجا در بین مردم شده است اعتماد متقابل بین مردم و پلیس است.

لطفی افزود: مرزبانی راه نفوذ دشمنان را به خوبی سد کرده، امنیت استان ایلام مثال زدنی است و بخش اعظم آن مرهون تلاش های مجاهدت های ناجا ایلام است.

وی بیان داشت: مسئولان مرتبط با ناجا در بخش های مختلف باید خدمات خود را منعکس کنند و در این رابطه می توان به ساخت فیلم و سریال نیز اقدام کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی یکی از نهادهای بسیار مهم و از مولفه های امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 4106274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha