۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷

مرکز تخصصی درمان بیماری های پستان در بندرعباس راه‌اندازی شد

مرکز تخصصی درمان بیماری های پستان در بندرعباس راه‌اندازی شد

بندرعباس - مرکز تخصصی پستان به‌منظور شناسایی، غربالگری و درمان بیماری‌های پستان در مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آیین بهره‌برداری از این مرکز درمانی تصریح کرد: ازآنجایی‌که تشخیص و پیگیری به‌موقع در بیماری‌های پستان تأثیر بسیار زیادی در درمان قطعی این بیماری‌ها دارد، راه‌اندازی این مرکز یکی از اولویت‌های دانشگاه بود.

دکتر سید حسین داودی تصریح کرد: خدمات قابل‌ارائه در این کلینیک شامل معاینه پستان، ماموگرافی، سونوگرافی و داپلر پستان، بیوپسی(نمونه‌برداری) ، ترمیم و زیبایی پستان است.

وی خاطرنشان کرد: این کلینیک طرف قرارداد با تمامی بیمه‌های دولتی است که بعد از پذیرش، ابتدا سابقه بیماری خانوادگی فرد بررسی و معاینه‌های مقدماتی توسط ماما و پزشکان متخصص جراحی انجام می‌شود که در صورت نیاز به بررسی و درمان‌های تکمیلی بیمار به پزشک فوق تخصص پلاستیک ارجاع خواهد شد.

داودی در پایان گفت: مرکز (کلینیک) تخصصی پستان در طبقه اول ساختمان بیمارستان سوختگی شفا در مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس قرار دارد و همه‌روزه از شنبه تا چهارشنبه ماما، متخصص جراحی و فوق تخصص جراحی پلاستیک در نوبت صبح ارائه خدمت می‌کنند.

کد خبر 4108143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha