۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۴۲

نمی دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم؛

انتقاد بیگ زاده از وضعیت نفت/ بعد از تمرین تشنه به خانه می رویم

انتقاد بیگ زاده از وضعیت نفت/ بعد از تمرین تشنه به خانه می رویم

هافبک نفت تهران با انتقاد از وضعیت نابسامان این تیم گفت: اوضاع آنقدر بد است که بعد از تمرین باید تشنه به خانه برگردیم چون آب هم برای خوردن نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم بیگ زاده پس از شکست دو بر صفر نفت تهران برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه شرایط خوب نیست، آرامش در تیم حاکم نیست و همین مسئله باعث شده تا نفت نتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

هافبک نفت تهران افزود: متاسفانه نمی دانیم برای مشکلاتمان با چه کسی صحبت کنیم. اوضاع آنقدر در نفت خراب است که ما حتی آب خوردن هم در تمرین نداریم و باید تشنه به خانه باز گردیم.

وی تاکید کرد: مالک باشگاه به ما قول داده تا پنجشنبه مشکلاتمان را حل کند اما اگر این اتفاق نیفتد باید فکر دیگری بکنیم چون آبروی ما در خطر است.

بیگ زاده ادامه داد: چندین بار تا به حال به ما قول های همکاری داده اند اما هیچ کدام از آنها عملی نشده است. البته در جلسه ای که شب گذشته با مدیرعامل باشگاه داشتیم ایشان قول دادند  که صد درصد مشکلات در آینده حل خواهد شد.

هافبک نفت تهران در پایان و در پاسخ به این سئوال که چقدر از استقلال طلب دارید گفت: من ۹۰۰ میلیون از باشگاه استقلال طلبکارم و هنوز موفق به دریافت آن نشده ام. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و مسئولین استقلال برای حل این مشکل چاره ای بیاندیشند.

کد خبر 4130985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha