۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۴۰

سفیر ایران در بغداد:

تلاش برای ارائه خدمات بهتر در مهران/سفر بدون ویزا در شأن زوارنیست

تلاش برای ارائه خدمات بهتر در مهران/سفر بدون ویزا در شأن زوارنیست

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با اشاره به تلاش برای ارائه خدمات بهتر به زائران در مرز مهران گفت: سفر بدون ویزا در شأن زائر اباعبدالله الحسین(ع) نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و قاسم العراضی وزیر کشور عراق، امروز از مرز مهران بازدید کردند، با زائران ایرانی به گفت وگو پرداختند و آخرین وضعیت اعزام زوار را از این منطقه مرزی مورد ارزیابی قرار داده و به مسئولان برای بهتر شدن رفت و آمد زائران توصیه هایی را ارائه کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در حاشیه این بازدید گفت: تلاش داریم تا خدمات بهتری را به زائران در مرز مهران ارائه کنیم تا زمان ورود و خروج دچار مشکل نشوند؛ از این رو در نشست های جداگانه و مذاکراتی که با طرف عراقی داشتیم، دغدغه های زائران را در میان گذاشتیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مرز مهران بدون هیچ گونه مشکلی به سوی زائران باز بوده و خدمات خوبی نیز به زائران ارائه شده است.

مسجدی همچنین از طرف عراقی برای همکاری و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران تقدیر کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد همچنین از زائران خواست حتما با مدارک قانونی به عراق سفر کنند و افزود: در شأن زائر اباعبدالله الحسین(ع) نیست که بدون ویزا به کشور عراق سفر کند، از این روز از زائران می خواهیم حتما با مدارک قانونی به عتبات سفر کنند؛ زیرا به هیچ زائری بدون ویزا اجازه ورود داده نمی شود.

کد خبر 4134483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha