۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳

اعلام برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی برای هفته کتاب

اعلام برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی برای هفته کتاب

ویژه برنامه های انتشارات علمی و فرهنگی به مناسبت بیست و پنجمین دورۀ هفتۀ کتاب اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  به منظور گرامی­داشت هفتۀ کتاب و تحقق هرچه بهتر مضمون «آیندۀ روشن و خانوادۀ کتابخوان» که شعار این دوره از هفتۀ کتاب است، تمامی فروشگاه­‌های انتشارات علمی و فرهنگی از امروز تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۶ از خانواده‌­ها و کودکان و بزرگسالان کتابخوان با تخفیفهای ویژه بیست تا چهل درصدی در قیمت محصولات فرهنگی خود، چون کتاب، لوازم التحریر و بازی­های فکری و آموزشی استقبال خواهند کرد.

هم چنین برگزاری آیین اختتامیۀ سومین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا که به بررسی آثار اعضای هیئت‌­های علمی دانشگاه های سراسر کشور در حوزۀ علوم انسانی اختصاص دارد، نیز از دیگر برنامه های انتشارات علمی و فرهنگی است که در روز چهارشنبه ۲۴ آبان و با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه­های علوم انسانی، به معرفی کتاب­ها و نویسندگان برتر این دوره خواهد پرداخت.

اهدای کتاب به کتابخانه­‌های عمومی مناطق محروم، به جهت فراهم کردن امکان مطالعه برای اقشار کم برخوردار جامعه، از دیگر برنامه های انتشارات علمی و فرهنگی در هفتۀ کتاب است که این طرح با همکاری نهادهای متولی انجام خواهد شد.

فروشگاههای انتشارات علمی و فرهنگی همه روزه (به غیر از جمعه ها) از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود . هم چنین فروشگاه مرکزی نیز جمعه­‌ها هم از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۹ شب به روی علاقهمندان گشوده است.

این گزارش می‌افزاید فروشگاه مرکزی این ناشر در خیابان آفریقا، بین گلشهر و ناهید ، ابتدای کوچه گلفام واقع شده است و سه فروشگاه دیگر نیز  در خیابان کریمخان، انقلاب اسلامی و کارگر شمالی واقع است

کد خبر 4141970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha