۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳

از بلک فرایدی تا سایبر ماندی

از بلک فرایدی تا سایبر ماندی

حتماً شما از قبل، نام بلک فرایدی Black Friday یا جمعه سیاه را شنیده‌اید. در کشور ما چند سالیست که این روز به عنوان روز بزرگ حراج، به خصوص برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، جا افتاده‌است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همه ساله در امریکا و اروپا، حضور جمعیت بسیار مردم در روز بلک فرایدی در فروشگاه‌ها و تشکیل صف‌های طولانی خریداران، خرید بلک فرایدی را به یک سنت جهانی تبدیل‌ کرده‌است.  علاوه بر آن از سال ۲۰۰۵، در دیگر نقاط دنیا، حراج‌های فروشگاه‌های اینترنتی در اولین دوشنبه پس از عید شکرگزاری با نام سایبر ماندی Cyber Monday، برای خریدارانی که فرصت یا تمایل حضور در فروشگاه‌های فیزیکی را ندارند، به راه می‌افتد.

امسال هم درست مثل سال گذشته فروشگاه اینترنتی مدیسه از بلک فرایدی تا سایبر ماندی (۳تا ۶ آذر) با تخفیف‌های باورنکردنی روی بیش از بیست هزار کالا و فروش صدها کالای رایگان، شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

به لطف این دو اتفاق که فاصله زمانی آن سه روز است، فروشگاه آنلاین مدیسه از ۳ تا ۶ آذر ماه ۱۳۹۶، حراج هیجان‌انگیزی برگزار می‌کند که مطمئن هستیم تا مدت‌ها از خاطر شما پاک نخواهد شد. این رویداد شامل تخفیف‌هایی تا ۱۰۰% روی تمام کالاهای این فروشگاه است. بر خلاف دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، که برای تعداد محدودی از کالاها تخفیف‌هایی محدود در نظر می‌گیرند، فروشگاه‌ مدیسه قیمت‌های بیش از بیست هزار کالا را شکسته و از همه مهم‌تر، صدها کالای رایگان به مشتریان خود عرضه می‌کند.

با شروع بلک فرایدی تا پایان سایبر ماندی، در کانال تلگرام مدیسه هر سه ساعت ۶۰ کد تخفیف شامل ۱۰ تا ۵۰۰ هزارتومان تخفیف بابت هر سفارش، برای مشتریان همیشگی مدیسه ارسال می‌شود. علاوه بر آن، در اقدامی استثنایی در فروشگاه مدیسه، صدها کالا به قیمت رایگان به فروش می‌رسد.

کافیست عضو کانال تلگرام مدیسه شوید و در آن‌جا منتظر تخفیف‌های داغ مدیسه برای مشتریانش باشید تا شما هم بتوانید سهم خود را از این هدایا بردارید.

کد خبر 4152592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha