۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱

اظهارات جالب درباره ملاقاتی قدیمی

گواردیولا: با «فرگوسن» شام خوردم/ حرف‎هایش واضح نبود

گواردیولا: با «فرگوسن» شام خوردم/ حرف‎هایش واضح نبود

پپ گواردیولا اعلام کرده مدتی قبل با سر الکس فرگوسن شام خورده و چون انگلیسی او خوب نبوده و فرگوسن هم سریع صحبت می‏‎کرده برخی از صحبت‎ها را متوجه نشده است!

به گزارش خبرگزاری مهر، در فصلی که پپ گواردیولا سرمربی هیچ تیمی نبود (۱۳-۲۰۱۲)، پیشنهادات زیادی داشت که یکی از آن‌ها جانشینی سر الکس فرگوسن در تیم فوتبال منچستریونایتد بود.

قبل از امضای قرارداد با بایرن مونیخ، سرمربی کاتالانی با سرمربی شیاطین سرخ شام خورده بود. البته که قبل از آن هم منچسترسیتی برای انعقاد قرارداد با او اقدام کرده بود و پپ به آن‌ها گفته بود که باید ۳ سال صبر کند. منچستریونایتد هرگز پیشنهادش را رسمی نکرد، چون می‎دانست شانسی برای جذب این مربی ندارد.

گواردیولا زمانی که مربی بایرن بود در این باره صحبت کرده بود و روز جمعه دوباره اظهارنظرهایی درباره پیشنهادت قبل کرده است: آن زمان زبان انگلیسی من عالی نبود و شاید اگر سر الکس فرگوسن به من پیشنهادی داده من متوجه نشده‌ام. به یاد ندارم پیشنهاد داده باشد به منچستریونایتد بروم، اما این را هم بگویم که وقتی او سریع صحبت می‎کند فهمیدن صحبت‎هایش سخت است، در نتیجه چه کسی می‌داند؟ شاید چیزی گفته که من متوجه نشده‌ام. در آن زمان سر الکس یک رستوران فوق‎العاده را انتخاب کرده بود و من را به آن دعوت کرد و البته مهمان او بودم و صورتحساب شام را او حساب کرد. 

کد خبر 4168651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha