۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱:۰۸

عضو کمیته فنی استقلال در گفتگو با مهر:

باید ایرانجوان را با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم

باید ایرانجوان را با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: شرایط تیم رفته رفته بهتر شده و حداقل انتظار از تیم این است که ایرانجوان را با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم.

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهترین بازی استقلال را با شفر مقابل سپاهان دیدیم و این بازی نشان داد که می توان به این تیم امید داشت. تعطیلات از نظر ما بد زمانی بود و اگر بازی ها ادامه داشت شرایط تیم بهتر هم می شد. اما با تجربه ای که در شفر سراغ داریم می دانیم او می تواند همین شرایط را برای تیم حفظ کند.

وی در خصوص دیدار این تیم در جام حذفی مقابل ایرانجوان بیان داشت: حریف این مرحله استقلال یک تیم لیگ یکی است که در جدول این مسابقات هم شرایط مناسبی ندارد. این تیم گل های زیادی خورده و ساختار دفاعی خوبی ندارد. لذا از استقلال انتظار می رود که با ارائه یک بازی کاملا برتر در ورزشگاه آزادی این حریف را با نتیجه ای خوب شکست دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط فنی این تیم اظهار نمود: عملکرد شفر در این مدت قابل قبول بوده و انتظار می رود در نیم فصل دوم شرایط این تیم بهتر از قبل شده و بتوانیم خیلی زود تیم را در رده های بالای جدول مشاهده کنیم.

کارگرجم با اشاره به مصدومیت دو سه بازیکن از استقلال و غیبت آنها در این دیدار بیان داشت: این بازی نمی تواند آنقدر سنگین باشد که غیبت دو سه بازیکن در روند تیم تاثیرگذار باشد.

کد خبر 4174343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha