۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵

درچهارمحال و بختیاری؛

پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی در اولویت است

پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی در اولویت است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک ها موظفند در خصوص پرداخت تسهیلات اولویت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بدهند چراکه با تحقق این مهم سبب توسعه و گسترش همه جانبه استان و همچنین باعث ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کارخانجات و کارگاه های تولیدی باید در راستای چهار چوب قانون و مقررات تعیین شده امور خود را انجام دهند تا شاهد تقویت نظام مالی بانک‌ها در استان باشیم.

کارگاه های غیر فعال در چهارمحال و بختیاری شناسایی شود

 استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ستاد تسهیل به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان تشکیل می‌شود و مسئولان مرتبط موظفند کارگاه های غیرفعال را شناسایی، آسیب شناسی و دوباره به چرخه تولید برگردانند.

 عباسی تاکید کرد: بانک‌ها در مسیر پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی باید طبق قدرت و توان بازپرداخت آنها عمل کنند تا مشکلاتی سد راه آنها قرار نگیرد.

وی یادآور شد: شرکت گاز چهارمحال و بختیاری باید هر چه سریعتر نسبت به گازرسانی مجتمع تولید لبنیات اقدام کند و اگر کشاورزان اعتراض یا ایجاد مزاحمت کردند باید در چهارچوب قوانین با آنها برخورد شود.

ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار گیرد

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مطلوب و قابل توجهی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد از همین رو می‌بایست از این فرصت های موجود برای پیشبرد اهداف استان استفاده کرد.

کد خبر 4174665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha