۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰

آخرین وضعیت مجمع انتخاباتی بوکس/ انصراف گزینه پرشانس ریاست!

آخرین وضعیت مجمع انتخاباتی بوکس/ انصراف گزینه پرشانس ریاست!

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس ۵ دی برگزار می شود تا جانشین ناطق نوری پس از حدود سه دهه مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بوکس بدون شک این روزها یکی از پرحاشیه ترین فدراسیون های ورزشی است چرا که پس از حدود سه دهه ریاست احمد ناطق نوری قرار است جانشین وی مشخص شود. جانشینی که بدون شک راهی بسیار دشوار را در فدراسیون جزیره ای و چنددسته بوکس در پیش دارد.

پس از استعفای ناطق نوری وزارت ورزش و جوانان افشین داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد. داوری که یکی از مدیران باسابقه ورزش کشور بود پس از دوماه و علیرغم صحبت های اولیه خود تصمیم به ورود در انتخابات بوکس گرفت که البته با انتقادات و حتی اعتراض های دسته جمعی نیز همراه بود. فضای ملتهب بوکس در پی شائبه مهندسی کردن انتخابات معاون وزیر ورزش را بر آن داشت تا با یک جمله خیال بوکسی ها را راحت کند. داورزنی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: به خانواده بوکس بگویید نگران نباشند. مجمع انتخاباتی این فدراسیون در کمال عدالت برگزار می شود.

با انتشار لیست کاندیداهای تایید صلاحیت شده بوکس و حضور افشین داوری در جمع این افراد ،خانواده بوکس همچنان نسبت به برابر نبودن شرایط کاندیداهای مجمع انتخاباتی این رشته اعتراض دارند. هرچند شنیده می شود کاندیدای پرشانس ریاست با پیشنهادات مدیریتی خوبی روبه رو شده که احتمال حضور وی در انتخابات را کمتر می کند اما تا زمان اعلام انصراف رسمی هیچ چیز قطعی نیست.

در میان کاندیداهای دیگر پیش بینی می شود رقابت میان دو گزینه از خانواده این رشته بیش از دیگران است. در حالی که یکی از این دو گزینه قهرمان سابق بوکس ایران و آسیا و نایب رئیس نسبتا موفق فدراسیون بوکس است در طرف دیگر حسین ثوری مدیر کل استان سیستان و بلوچستان قرار دارد که البته تمام تلاش های خود را برای استفاده از ظرفیت مدیر کلی و ارتباط با همتایان خود در استان های دیگر برای جمع آوری آرا به کار بسته است. هرچند برخی از گزینه وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات صحبت می کنند اما شواهد نشان می دهد در صورت کناره گیری افشین داوری از انتخابات بوکس وزارتخانه هیچ گزینه ای در مجمع این رشته ندارد و شایعه ها تنها برای جمع آوری آرا و متقاعد کردن اعضای مجمع است.

حضور برخی افراد در لیست کابینه کاندیداهای مجمع انتخاباتی بوکس هم واکنش هایی را در برداشته است. به عنوان مثال مشاهده نام نایب رئیس سالهای پیش فدراسیون بوکس در لیست یکی از کاندیداها و شائبه همکاری با برخی گزینه های طرد شده در بوکس چند رای این کاندیدا را خنثی کرده است.

در این بین برخی مربیان و بازیکنان بوکس که تا روز گذشته در تیم یک کاندیدا بودند با احتمال انصراف کاندیدای مورد نظر خود را به جمع متحدان کاندیدایی دیگر متصل کرده اند که البته نتیجه ای عکس در تبلیغات برای این گزینه های تصدی ریاست فدراسیون بوکس دارند. 

انتخاب هوشمندانه اعضای مجمع فدراسیون بوکس از میان برترین های این رشته جای هرگونه حرف و حدیث را بسته است. وزارت ورزش و جوانان با انتخاب این مهره ها در گام نخست به بی طرفی خود در مجمع انتخاباتی این رشته تاکید کرد. هرچند حضور اکبر احدی به عنوان نماینده مربیان(با وجود تجربه و رزومه قابل قبول) در پی برکناری خیمنز و جایگزینی اش در تیم ملی شائبه هایی ایجاد می کند ولی در صورت عدم شرکت افشین داوری این انتقادات هم پذیرفته نیست.

آنچه بدیهی است خانواده بوکس امروز مطالبات زیادی دارد که هیچ کس جز فردی که خود از نزدیک سختی های این رشته مظلوم را درک نکرده میسر نخواهد بود. فردی که بتواند حامی مالی به بوکس تزریق کند و پخش تلویزیونی بگیرد. خود را وقف بوکس کند و به دنبال منافع شخصی،مالی و مدیریتی در این رشته نباشد.

کد خبر 4179859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha