۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱

یادداشت/

طرح دشمنان با ماسک «دایه مهربان‌تر از مادر» با شکست مواجه می شود

طرح دشمنان با ماسک «دایه مهربان‌تر از مادر» با شکست مواجه می شود

طرح دشمنان ایران اسلامی این بار نیز با پیوستدار منافقان کور دل داعش مسلک و مجرمان حقیقی اعمال ترویستی و مجرمانه علیه ملت ایران با ماسک دایه مهربانتر از مادر به زوال و شکست خواهد انجامید. 

خبرگزاری مهر، گروه سیاست، مجتبی فردوسی پور: پیرامون برخی تجمعات اخیر در تهران و بعضی شهرهای ایران و البته نقش مخرب عربستان سعودی و دیگر معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران در تهییج و تحریک عده ای فرصت طلب به منظور ایجاد آشوب و ناآرامی در ایران، مجتبی فردوسی پور سفیر کشورمان در اردن در یادداشتی اختصاصی به خبرگزاری مهر به این موضوع پرداخته است. 

متن کامل یادداشت بدین شرح است:

نقد سازنده و مؤثر برنامه های دولت ها فارغ از هر گونه دسته بندی جناحی و همچنین طرح مطالبات مردم به شیوه های مسالمت آمیز و در چارچوب پاسداشت منافع و امنیت ملی همواره اصل مورد احترام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و این اصل برخاسته از نظام مردم سالارانه آن می باشد.

موضوعی که برخی حاکمیت های منطقه ای و عرب با نظام های الیگارشی قبایلی و فاقد بدیهی‌ترین رویه‌های حقوق اساسی از آن محروم بوده و به زعم خویش خواهان بی ثبات سازی از طریق بحران زایی و بویژه نزاع های داخلی همچون تجارب خود ساخته منطقه ای می باشند.

تجاربی که به حق ملت ایران اسلامی با صلابت نسبت به عقیم گذاردن آنها سربلند خارج شده و بی تردید اجازه درون زایی آن را در ایران مقتدر به دشمن قدار امریکایی _صهیونیستی و برخی ایادی سرسپرده آن در منطقه نخواهد داد.

طرح دشمنان ایران اسلامی بی تردید با اعمال سیاست های نفوذ پذیر در لایه اجتماعی کشورمان به شیوه های پاردوکسیکال این بار نیز با پیوستدار منافقان کور دل داعش مسلک و مجرمان حقیقی اعمال ترویستی و مجرمانه علیه ملت ایران با ماسک دایه مهربانتر از مادر به زوال و شکست خواهد انجامید. 

از این رو به معدود دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران یادآور می شویم، فراموش نکنند که ثبات و امنیت در سایه همزیستی مسالمت آمیز فراهم و فراگیر می گردد و گرنه اصل اقدام متقابل وتلافی جویانه جزو پذیرفته شده حقوق بین الملل عمومی و رافع مسئولیت بین المللی دولت ها محسوب می شود.

کد خبر 4188155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha