۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۴۹

مدیرروابط عمومی استانداری کردستان ازخبرگزاری مهر استان بازدید کرد

مدیرروابط عمومی استانداری کردستان ازخبرگزاری مهر استان بازدید کرد

سنندج- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان به همراه رئیس خانه مطبوعات امروز دوشنبه از دفتر خبرگزاری مهر استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، هیرش رضایی که در یک ماه اخیر به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان معرفی شد امروز دوشنبه به همراه رئیس خانه مطبوعات کردستان از دفتر خبرگزاری مهر استان بازدید و در جریان کار فعالان این رسانه قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در این بازدید گفت: خوشبختانه در حوزه رسانه استان به ویژه خبرگزاری ها جوانانی متعهد و خوشفکر فعالیت می کنند و این ظرفیت ارزشمندی در استان ما است.

هیرش رضایی عنوان کرد: بی شک همه ما از نقدهای منصفانه حمایت و استقبال می کنیم و انتظار می رود رسانه ها هم از نقدهایی که منجر به التهاب و اغتشاش در فضای عمومی جامعه می شود، خودداری کنند و همواره مصحلت جامعه را در اولویت قرار دهند.

مدیرخبرگزاری مهر کردستان هم در این بازدید به بیان گزارشی در ارتباط با رویکرد و نحوه فعالیت این رسانه در استان پرداخت و گفت: خبرگزاری مهر همواره نگاه و رویکرد منصفانه ای نسبت به رویدادهای مختلف داشته و هیچ گاه تریبون جناح های سیاسی نشده است.

آرمان نصراللهی با اشاره به اینکه پرداختن وانعکاس مسائل حوزه فرهنگی از جمله اولویت های ما بوده و هست، بیان کرد: علاوه بربخش فارسی، بخش کردی خبرگزاری مهر به عنوان ششمین زبان فعال این خبرگزاری در سطح بین المللی تحولات مناطق کردنشین در کشورهای ترکیه، سوریه وعراق را دنبال می کند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری مهر با دیدگاه جدیدی در حوزه زبان کردی ورود پیدا کرده و این بخش تریبون واقعی جمهوری اسلامی ایران است و خوشبختانه تاکنون هم با انعکاس اخبار در این بخش از خبرگزاری توانسته ایم خبرساز و جریان ساز باشیم.

کد خبر 4188419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha