۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱:۳۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

روند تخلیه و بارگیری کالای همراه ملوان در استان بوشهر تسهیل شود

روند تخلیه و بارگیری کالای همراه ملوان در استان بوشهر تسهیل شود

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به معیشت مرزنشینان، گفت: روند تخلیه و بارگیری کالای همراه ملوان در استان بوشهر تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دیلم اظهار داشت: تحقق اهداف مورد نظر در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و تولید خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: دولت نیز به این موضوع توجه ویژه داشته و حمایت خوبی از بخش تولید می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار نگاه ویژه به شمال استان بوشهر شد و ادامه داد: برای توسعه متوازن در استان بوشهر باید شاهد نگاه ویژه‌ای به نقاط مختلف استان باشیم.

وی خواستار رفع مشکلات پیش روی اجرای برنامه‌ها در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر شد و بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال در این منطقه استفاده شود تا شاهد رفع معضل بیکاری و توسعه اشتغال باشیم.

حجت‌الاسلام خدری با تاکید بر لزوم توجه به معیشت مرزنشینان و حل معضل ته‌لنجی، افزود: باید با همکاری و همراهی همه مسئولان روند تخلیه و بارگیری کالای همراه ملوان در استان بوشهر تسهیل شود.

وی با بیان اینکه معیشت بخش عمده مردم در شهرستان‌های شمالی استان بوشهر با دریا گره خورده است، تاکید کرد: همه مسئولان باید نگاه خاصی به مرزنشینان داشته باشند و برای رفع مشکلات و تامین نیازهای آنان تلاش کنند.

کد خبر 4189853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha