۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳

امام جمعه ایلام:

فرمان آشوب و اغتشاش در اتاق فکر آمریکا صادر شد

 فرمان آشوب و اغتشاش در اتاق فکر آمریکا صادر شد

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: فرمان آشوب و اغتشاش در اتاق فکر آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت:حمایت رئیس جمهور ، رژیم صهیونیستی ، اتحادیه اروپا و مجموعه ضد انقلاب ، رژیم فاسد آل سعود حاکی از فتنه جدید شبیه فتنه ۸۸ بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ورود مقامات عالی رژیم آمریکا و دشمنان کینه‌توز عربی، غربی و صهیونیستی حکایت از این واقعیت دارد که دشمنان برای راه‌انداختن فتنه جدید در ایران برنامه‌ریزی گسترده داشته‌اند.

امام جمعه ایلام همچنین از حضور پرشور مردم در حماسه‌های ۹ و ۱۳ دی ماه تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: مردم با حضور پر شور خود ضربات کوبنده‌ای به فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان زدند.

فتنه‌گران ۸۸ شکست انقلاب و فضای اسلامی برای آنها اهمیت نداشت

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: حماسه ۹ دی انقلاب را بیمه کرد.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی در امتداد ۲۲ بهمن ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ است و در ۲۲ بهمن ۵۷ مردم در مقابل حکومت استبداد و ظلم ایستادند و پیروز شدند و در ۹ دی ۸۸ مردم در مقابل توطئه‌گری جریان نفاق ایستادند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران ۸۸ شکست انقلاب و فضای اسلامی برای آنها اهمیت نداشت و برای آنها مهم نبود ، ریاست و تصاحب قدرت در سایه تعامل با دشمنان کینه‌توز و خبیث غربی بود، این آقایان معتقد بودند تاریخ مصرف انقلاب اسلامی تمام شده و مسئله‌ای و واژه‌ای به نام مردم‌سالاری دینی و احکام اسلامی قابل اجرا نیست.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنچه در فتنه ۸۸ مشاهده شد نوعی ترجمان نگرانی کانون‌های قدرت از شکل‌گیری و تداوم رویکردهای انقلابی اسلامی و حرکت به سمت برقراری عدالت  اسلامی و مردم سالاری دینی است.

لطفی تصریح کرد: سران فتنه و عناصر اصلی مدیریت فتنه ۸۸ بر خلاف شعارهای عوام فریبانه خود اعتقادی به آرمان‌های حضرت امام نداشتند و اکنون نیز ندارند ، مردم حق دارند که انگیزه‌های سران فتنه ۸۸ را بدانند.

وی ادامه داد: این خواص بی‌بصیرت و به نام عقلای قوم توده‌های انقلابی مردم را به تندروی متهم کردند، جریان نفاق در زمان حیات امام نیز بارها تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: این جریان پس از ارتحال حضرت امام نیز تلاش کرد تا مانع رهبری انقلاب از ادامه راه و التزام به سیره حضرت امام شوند اما وقتی همه راه‌ها برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی ناامید شدند فتنه ۸۸ را پدید آوردند تا از رهبری و مردم که پای انقلاب ایستاده بودند انتقام بگیرند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: گران شدن حامل‌های انرژی تورم را تا ۵۰۰ درصد افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: در صورت گران شدن حامل‌های انرژی از جمله بنزین، نفت و گاز شاهد رشد پنج برابری قیمت‌ها و تورم ۵۰۰ درصدی خواهیم بود.

کد خبر 4191531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha