۱۶ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۰۱

ترامپ: برای گفتگو با رهبر کره شمالی آماده هستم!

ترامپ: برای گفتگو با رهبر کره شمالی آماده هستم!

رئیس جمهور آمریکا گفت که برای گفتگو با رهبر کره شمالی آماده است و ابراز امیدواری کرد که گفت و گوهای آتی میان مقامات دو کره نتایج مطلوبی درپی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا می گوید که وی برای گفتگو با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که زمانی او را «مرد راکتی کوچولو» خوانده بود، آماده است و ابراز امیدواری است که گفتگوهای آتی میان دو کره، نتایج مطلوبی درپی داشته باشد.

ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در کمپ دیوید گفت که گفت و گوها میان کره شمالی و کره جنوبی حاصل اِعمال فشارهای او هستند و «امیدوار است که [این گفتگوها] مؤثر واقع شوند!»

وی همچنین ادعا کرد که «همواره به گفت و گو اعتقاد دارد».

ترامپ در ادامه افزود: «اگر این گفت و گوها نتیجه ای داشته باشد، برای تمام بشریت بسیار خوب خواهد بود».

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که رهبر کره شمالی «می داند که من اهل شوخی و بازی نیستم، حتی یک ذره، حتی یک درصد».

گفتنی است که مقامات کشورهای کره شمالی و جنوبی موافقت کرده اند که در جریان برگزاری بازیهای المپیک در کره جنوبی، پیرامون همکاری دوجانبه و سایر موضوعات با یکدیگر گفتگو کنند.

کد خبر 4192748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جلیل IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      0 0
      من که فکر نمی کنم ترامپ از گفتگوی دو کره راضی و شاد باشد . این ابراز خرسندی ظاهری ترامپ از درد اعماق وجودش از احتمال دوستی و نزدیکی کره شمالی و جنوبی است.
    • حسب IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      0 0
      برو بابا ، برو خدا شفات بده . دیوانه عقب مونده ، تو و دولت قبل تو توافقتان با ایران رو بی خاصیت کردید . کره شمالی مگر مثل ما دنبال نخود سیاه میگردد که با یک دولت دروغگو برود سر میز توافق بنشیند ؟
    • جواد IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      0 0
      ترامپ احساس خطر کرده است .احتمال دارد گفتگو کره شمالی با کره جنوبی به اتحاد همدیگر ویا ادغام دوکره منجر شود وکره جنوبی از یوغ استعمار آمریکا خارج گردد ادغام این دوکشور یعنی داشتن سلاح اتمی