۲۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۰:۵۳

انیمیشن "رئیس مزرعه" از شبکه تهران پخش می‌شود

انیمیشن "رئیس مزرعه" از شبکه تهران پخش می‌شود

انیمیشن سینمایی "رئیس مزرعه" برای پخش از برنامه تماشاخانه شبکه تهران به مدیریت محمدرضا علیمردانی در انجمن گویندگان جوان دوبله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن سینمایی "رئیس مزرعه" به نویسندگی و کارگردانی استیو اودکرک و حضور صداپیشگانی چون کوین جیمز، کورتنی کاکس، سام الیوت، دنی گلاور و اندی مکداول سال 2006 ساخته شد. این انیمیشن در ژانر کمدی و خانوادگی تولید شده و محصول کشورهای آمریکا و آلمان است.

داستان "رئیس مزرعه" درباره مزرعه ای زیباست که در آن حیوانات اهلی زیادی در دنیای شاد و امن خود زندگی می کنند. رئیس همه حیوانات گاوی است وظیفه شناس، جدی و مهربان به نام بن که مسئول برقراری امنیت و رسیدگی به مشکلات و مسائل حیوانات است. بن همه چیز را به خوبی کنترل می کند، اما پسر او اوتیس گاوی جوان، پرهیچان، ماجراجو، شرور و بی مسئولیت است، اما در فصل حمله کایوت ها حیوانات تصمیم می گیرند مسئولیتی جدیتر به اوتیس بدهند.

در دوبله انیمیشن سینمایی "رئیس مزرعه" گویندگانی چون مجید حبیبی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین مدرس، هومن جاجی عبداللهی، حامد عزیزی، محمدرضا صولتی، علی باقرلی، مهدی ثانی خانی، اعظم چوبدار، ندا آسمانی و آرزو آفری حضور داشته اند و مریم راز هم مترجم آن بوده است.

کد خبر 419761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha