۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۳۱

استاندار ایلام:

گرایش حزبی کمترین تاثیر در انتخاب مدیران دوایر دولتی ایلام دارد

گرایش حزبی کمترین تاثیر در انتخاب مدیران دوایر دولتی ایلام دارد

ایلام-استاندار ایلام گفت: گرایش به احزاب و جریان های سیاسی خاص کمترین تاثیر را در انتخاب مدیران در دستگاه های اجرایی مختلف خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام اظهار کرد: برخی جریان های سیاسی به حالت طلب کار خواستار انتخاب افراد مورد نظر خود در مسئولیت های اجرایی هستند و صرف اینکه آن فرد در ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری حضور داشته دلیلی برای انتخاب وی نیست.

وی تاکید کرد: این شکل برخورد کردن و حالت میراث خواری نسبت به پست های مدیریتی امری نکوهیده و غیرقابل پذیرش است ، نباید به دوران مسئولیت به عنوان گوشت قربانی نگریسته شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: اگر شخصی کارآیی و توانمندی خود را اثبات کرده و از تجربه لازم برخوردار باشد، بدون شک به مسئولیت خود ادامه می دهد، ضمن اینکه از افرادیکه خود را شایسته مسئولیت می بینند، می خواهم رزومه و برنامه های خود را به من اعلام کنند.

پیگیری نکردن برای جذب اعتبارات اوراق خزانه اسلامی در استان

سلیمانی دشتکی گفت: تمامی مدیران باید با هماهنگی استاندار تعیین شوند و رویه ای بجز این را قبول نخواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری نکردن برای جذب اعتبارات اوراق خزانه اسلامی در استان انتقاد کرد و یادآور شد: این موضوع باعث شد ۳۲ میلیارد تومان اوراق سررسید شده دوباره به خزانه برگشت بخورد و با این وضعیت نمی توانیم بخشی از مطالبات پیمانکاران را در موقع مقرر پرداخت کنیم.

استاندار ایلام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معرفی معاونان سیاسی و اقتصادی خود در جلسه هفته آینده شورای اداری ابراز امیدواری کرد در دوره جدید بتوانیم در مسیر حل مشکلات استان به هماهنگی مجموعه مدیریتی گام برداریم.

کد خبر 4200558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha