۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۹۲ درصد وظایف بهزیستی در زنجان برون‌سپاری شده است

۹۲ درصد وظایف بهزیستی در زنجان برون‌سپاری شده است

زنجان- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: یکی از اقدامات اساسی بهزیستی، بحث برون‌سپاری کارها است که در این راستا بیش از ۹۲ درصد وظایف برون‌سپاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مسکن مدد جویان بهزیستی در شهرستان خرمدره، افزود: یکی از اقدامات اساسی بهزیستی، بحث برون‌سپاری کارها است که در این راستا بیش از ۹۲ درصد وظایف برون‌سپاری شده است.

وی بابیان اینکه سازمان بهزیستی بر توانمندسازی معلولان و مددجویان تحت پوشش خود تأکید دارد، ادامه داد:  هدف بهزیستی ارائه خدمات به جامعه هدف است و تاکنون هم در این امر موفق بوده است. 

محمدی‌قیداری با تأکید بر اینکه اگر به دنبال بهبود وضعیت معلولان در جامعه هستیم، باید نسبت به بازنگری قانون حمایت از این قشر اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: پیشگیری از معلولیت ها به عنوان یک اصل مهم در برنامه ریزی های سازمان بهزیستی مورد تاکید است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر  ۲۳ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان قرار دارند، گفت: از این تعداد ۷ هزار خانوار مستمری‌بگیر و مابقی از خدمات موردی این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

محمدی قیداری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از معلولیت‌ها در استان زنجان، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵۰ درصد از معلولیت‌ها به عوامل ژنتیکی و ازدواج‌های فامیلی و زودهنگام مربوط می‌شود که در این راستا مشاوره‌های ژنتیکی به خانواده‌ها  ارائه می‌شود.

کد خبر 4216370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha