۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۴۶

امام جمعه ایلام:

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از اتحاد مردم است

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از اتحاد مردم است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از اتحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امروز در جریان سفر خود به شهرستان مهران در دیدار با مردم شهرک اسلامیه با تسلیت ایام فاطمیه به ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی برای تمام بانوان عالم است.

حجت الاسلام لطفی با گرامیداشت سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از اتحاد و همدلی بین امت و ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در بازدید از صدا و سیمای مرکز ایلام و با تجلیل از نقش رسانه ملی در پوشش مراسمات و مناسبت های ملی بر انعکاس شایسته خدمات نظام در دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت: اعتماد سازی مهمترین ویژگی رسانه ملی است.

حجت الاسلام لطفی همچنین با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ضرورت های تبیین دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف، افزود: باید در این دهه آن چه که در نظام و انقلاب  در عرصه های مختلف رخ داده مانند محرومیت زدایی، پیشرفت های علمی، دانش هسته ای و کارهای بسیار بزرگی که در کشور صورت گرفته است، باید بیان شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رسانه ملی در استان ایلام به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار است که در همه عرصه ها گام های بلندی برداشته است و آن چه که برای رسانه ملی در کشور و صدا و سیمای مرکز ایلام  مهم است اعتماد سازی است که هم اکنون مردم اعتماد به این رسانه ملی دارند.

کد خبر 4216607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha