۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰

همزمان با جشن‌های انقلاب؛

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر فرهنگسرای گلستان اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر فرهنگسرای گلستان اعلام  شد

برنامه‌ها و جشن‌های سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی‌ مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان، رئیس فرهنگسرای گلستان با بیان اینکه تقویت هویت انقلابی، تقویت جریان  انقلابی‌گری و ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی‌از اهداف مهم برنامه‌های دهه فجراست، گفت: گرامیداشت و معرفی چهره‌های موثر در انقلاب اسلامی، ایجاد پیوند بین نسل  جوان  با  مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پرنشاط با  شور انقلابی در دهه فجر و شناسایی آسیب‌های نوظهور و تأثیرگذاری در شناخت مخاطبان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی‌اهدافی است که براساس آن برنامه‌های این دهه مبارک تدوین شده  است.

ناصر امین‌زاده با بیان اهمیت تکریم و ارج نهادن به هویت ملی و جایگاه رفیع شهید و شهادت در برنامه‌های دهه فجر افزود: برهمین اساس برنامه در کوی نیکنامان با محوریت تجلیل از خانواده  شهید داوود گلشن  دوست، ویژه برنامه هر شهید یک پرچم  با هدف تجلیل از خانواده شهید ترور اکبر عباسی و برنامه تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی‌منطقه هشت با مشارکت  پایگاه شهید بهشتی درهمین ایام برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ با اشاره  به برگزاری نمایشگاه عکس حماسه حضور اظهار داشت: این نمایشگاه و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی‌به روایت تصویر با هدف ارج نهادن به هنر انقلابی و مردمی‌در دهه فجر و در نگارخانه فرهنگسرای گلستان با موضوع روایتگری بخشی از تاریخ کشور در دهه فجر سال ۵۷ برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای گلستان با بیان اینکه تجلیل از نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف تدوین بسته برنامه‌های ویژه دهه فجر است تصریح کرد: بر همین اساس برنامه ترنم قلم با موضوع نقد و بررسی کتاب شاه‌کُشی و نمایشگاه کتاب در امتداد  بیداری به همت کتابخانه گلستان و در این ایام  برگزار می‌شود.

امین‌زاده با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ مشارکت جمعی و گسترش فضاهای فرهنگی در راستای تقویت هویت دینی و باورهای انقلابی تدارک دیده شده است،   ادامه داد: نمایش‌های صحنه‌ای «آدینه‌های انقلابی» و دومین جشنواره  خانه‌های فرهنگ  و مراکز مشارکتی وکانون‌های منطقه ۸ در باغ موزه قصر با همین محوریت در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گفته وی، فرهنگسرای گلستان در روز ۲۲ بهمن، با  برپایی غرفه با شعر «من انقلابی‌ام» و رویکرد «تقویت جریان انقلابی‌گری» در راهپیمایی این روز حضور پررنگی خواهد داشت.

کد خبر 4217528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha