۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۲۵

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می کند

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می کند

کرمان - مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: دشمنان با مشاهده پشتوانه محکم مردمی نظام دچار یاس و ناامیدی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدفی در هفتمین نشست مجمع عمومی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: با توجه به هجمه های دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد روحیه ناامیدی در بین مردم شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: ۲۲ بهمن در هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق طلبی، آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم نقش بسزایی داشته است.

صدفی با اشاره به دستاوردهای نظام افزود: باید قدردان نظام و انقلاب باشیم این در حالیست که دشمنان همواره در تلاش بوده اند که اهمیت دهه فجر و ۲۲ بهمن را کمرنگ جلوه دهند.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان با تشریح برنامه های راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این راهپیمایی مانند هر سال با حضور پرشور مردم در سراسر استان کرمان برگزار می شود.

وی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمان را از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا عنوان و تصریح کرد: این راهپیمایی با حضور مردم راس ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تجمع پایانی و محل ایراد سخنرانی در شهر کرمان میدان عاشورا خواهد بود.

وی یادآور شد: برنامه های فرهنگی، هنری، نمایشی و رزم نواز نیروهای مسلح، تشکل های مردمی و هنری در طول مسیر راهپیمایی برگزار می شود.

کد خبر 4219989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha