۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۳۹

دادستان استان سمنان:

اشتغال مددجویان در واحدهای تولیدی به کاهش جرم کمک می کند

 اشتغال مددجویان در واحدهای تولیدی به کاهش جرم کمک می کند

سمنان-دادستان استان سمنان با بیان اینکه اشتغال مددجویان در واحدهای تولیدی استان به کاهش جرم کمک می کند، گفت: دستگاه قضا در این راستا واحدهای تولیدی را مورد حمایت قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی عصر دوشنبه در جمع کارکنان یک واحد تولیدی در سمنان بابیان اینکه اشتغال مددجویان در واحدهای تولیدی در تحقق شعار سال مؤثر است، ابراز داشت: اشتغال افراد در واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند به کاهش وقوع جرم کمک کند.

وی بابیان اینکه در زنجیره تولید همه افراد باید تلاش کنند، افزود: بالاترین گام در حوزه اقتصاد مقاومتی اشتغال نیروی انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی است لذا به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری دستگاه قضا از واحدهای تولیدی استان حمایت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان یکی از اهداف قوه قضائیه را ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها برای رفع موانع قضایی در تولید و اشتغال برشمرد و ابراز داشت: با ایجاد اشتغال بیشتر، بالاترین میزان کاهش جرم را شاهد خواهیم بود لذا این مهم می‌طلبد تا واحدهای تولیدی استان را ترغیب به ایجاد اشتغال‌زایی افزون‌تر کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان نیز بابیان اینکه موضوع اشتغال زندانیان یکی از دغدغه‌های دستگاه قضا محسوب می‌شود، ابراز داشت: در حال حاضر تعدادی از زندانیان استان در واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند بنابراین در تلاشیم تا خانواده‌های مددجویان هم بتوانند در کنار مددجویان در واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند.

باهنر بابیان اینکه زندان ها باید به مراکز تولید شغل تبدیل شود، تصریح کرد: در حال حاضر همه زندانیان استان خواستار اشتغال در واحدهای تولیدی هستند.

وی از تشویق مدیرانی که برای اشتغال گام بردارند خبر داد و افزود: برای اشتغال زندانیان اقدامات موثری انجام‌شده است و می‌کوشیم تا با اشتغال مددجویان امنیت در زندان ها را افزایش دهیم چراکه اشتغال مددجویان در واحدهای تولیدی اقدام بسیار موثر در راستای کاهش جرم خواهد بود.

کد خبر 4226086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha