۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۲۴

رییس کمیسیون سلامت شهری شورای شهر تهران خواستار شد؛

ضرورت توجه بیشتر به کارکنان شهرداری تهران

ضرورت توجه بیشتر به کارکنان شهرداری تهران

رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در بررسی بودجه ۹۷ شهرداری تهران، گفت: کارکنان شهرداری کارکنان خدوم وزحمت‌کشی هستند که باید دیده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون برنامه و بودجه شورا طبق بند ۱۰تبصره ۴ لایحه بودجه ۹۷شهرداری تهران پیشنهاد کرد هرگونه تسهیلات مالی و وام از محل منابع بودجه عمومی و بودجه سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته به کارکنان و مدیران ممنوع شود.

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در دفاع از کارکنان شهری پیشنهاد به حذف این بند داد و گفت: کارکنان شهرداری کارکنان خدوم وزحمت‌کشی هستند که باید دیده شوند.

وی ادامه داد: در برف اخیر بسیاری از نیروهای خدمات شهری تلاش شبانه روزی کردند اما به جای اینکه بگوییم دستتان درد نکند، خستگی را به تن این نیروها گذاشتیم و گفتیم شهرداری نتوانست در این مدت کاری کند.

نوری اضافه کرد: چگونه است که در تبصره۵ به شهردار تهران اجازه داده می شود به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک بلاعوض کند، اما وام برای کارمندان شهرداری که قابل بازگشت است و حساب مشخصی دارد، حذف می‌شود.

عضو شورا تاکید کرد: کارمندان شهرداری با دریافت ۵ یا ۱۰میلیون تومان وام مشکلی از مشکلاتش حل می‌شود. با برقراری این بند در  تبصره ٥  زمینه  فساد ایجاد می شود! بنابراین درخواست میکنم با حذف این بند، کارمندان شهرداری تهران را مورد توجه و حمایت قرار دهید.

در ادامه این بند با رای اعضا حذف شد.

کد خبر 4226990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha